فرناندز: درهای تیم ملی هندبال هنوز بسته نشده اند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم هندبال کشورمان گفت: هنوز تیم الف بسته نشده و درهای تیم به روی همه بازیکنان باز است.

فرناندز: درهای تیم ملی هندبال هنوز بسته نشده اند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران صبح امروز با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی ب با بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

فرناندز در این دیدار که حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال هم حضور داشت، خطاب به بازیکنان گفت: در حال حاضر 40 تا 45 بازیکن در اردوهای تیم ملی الف و ب حضور دارند که تمام این بازیکنان در سطح بالای هرم هندبال ایران قرار دارند.

وی اضافه نمود: فرصتی برای بازیکنان تیم ملی ب فراهم شده که با نشان دادن پتانسیل و توانایی خود در تیم الف حضور داشته باشند. چون هنوز تیم الف بسته نشده و درهای تیم به روی همه بازیکنان باز است.

سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران ادامه داد: بازیکنان باید زیرنظر مربیان خود کار خود را به نحوی ادامه بدهند که همیشه در اوج آمادگی باشند و بتوانند خود را به مربیان ثابت کنند.

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: تیم ملی هندبال بزرگسالان الف و ب مکمل یکدیگرند و هر کسی پتانسیل لازم را داشته باشد و در تمرینات خوب ظاهر شود، به تیم ملی الف دعوت می شود و برعکس این موضوع هم صادق است.

وی با بیان اینکه لباس مقدس تیم ملی هندبال باید برای تک تک بازیکنان بسیار مهم باشد، بیان نمود: تیم ملی ب پشتوانه تیم ملی الف است و نگاه فدراسیون به هر دو تیم ملی یکسان است.

دبیر فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی الف و ب فردا و جمعه دو بازی تداکاتی برگزار می کنند و قطعا اگر بازیکنان در بازی فردا و جمعه توانایی خود را نشان دهید، از دید مانوئل مونتایا فرناندز دور نمی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1784

به "فرناندز: درهای تیم ملی هندبال هنوز بسته نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: درهای تیم ملی هندبال هنوز بسته نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید