قابلیت فراوری تصویر با هوش مصنوعی به زودی به چت های کاربران واتساپ می آید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیغام رسان در دنیا است که بیش از 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. علت این محبوبیت به راحتی قابل درک است؛ زیرا این اپلیکیشن همیشه در کوشش است تا راهکارهایی امن، قابل اعتماد و مجذوب کننده برای ارتباط با دوستان، خانواده و دیگران ارائه دهد. به همین دلیل و آن طور که به نظر می رسد واتساپ میخواهد ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند که این ویژگی امکان فراوری تصاویر با هوش مصنوعی را در هر مکالمه ای برای کاربران فراهم می نماید.

قابلیت فراوری تصویر با هوش مصنوعی به زودی به چت های کاربران واتساپ می آید

شایعات اخیر حاکی از آن است که واتساپ روی افزایش قابلیت های مبنی بر هوش مصنوعی در پیغام رسان خود متمرکز شده است. برای مثال در هفته های گذشته شاهد انتشار خبر هایی بودیم که متا در حال توسعه قابلیت تازهی برای پیغام رسان خود است که به کاربران اجازه می دهد تا از هوش مصنوعی مولد به منظور ساخت تصاویر برای پروفایل خود بهره بگیرند. با این تفاسیر به نظر می رسد که قابلیت فراوری تصاویر با هوش مصنوعی راه خود را به چت های شما باز خواهد نمود؛ چرا که در همین زمینه وب سایت WABetaInfo با انتشار اسکرین شاتی نشان داده که واتساپ درحال کار روی یک ویژگی برای ایجاد سریع تصاویر با هوش مصنوعی است و آن را در به روزرسانی های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

البته که هنوز هیچ راهی برای استفاده و آزمایش این قابلیت تازه واتساپ وجود ندارد و هنوز در حال توسعه است، بنابراین باید کمی بیشتر صبر کنیم تا کاربرد آن را در عمل ببینیم. حتی این ویژگی برای آزمایش کننده های نسخه بتا نیز در دسترس نیست. بر اساس تصویری که از این ویژگی تازه واتساپ منتشر شده، کاربران با استفاده از گزینه Imagine که در بخش منو به چشم می خورد قادر خواهند بود تا تصویر مورد نظر خود را به یاری هوش مصنوعی بسازند و از آن ها در مکالمات خود بهره ببرند.

این احتمال وجود دارد که در به روزرسانی های بعدی واتساپ شاهد انتشار این قابلیت پرکاربرد و مجذوب کننده باشیم. در نسخه بتای 2.24.12.4 واتساپ برای اندروید، نشانه هایی از این ویژگی تازه مشاهده شده است. اکنون باید صبر کنیم و ببینیم که قابلیت فراوری تصویر با هوش مصنوعی در چه زمانی برای نسخه های بتای این اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد شد.

منبع: AndroidPolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1403 بروزرسانی: 10 خرداد 1403 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2272

به "قابلیت فراوری تصویر با هوش مصنوعی به زودی به چت های کاربران واتساپ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت فراوری تصویر با هوش مصنوعی به زودی به چت های کاربران واتساپ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید