قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: متاسفانه آگاه شدیم یک شهروند ایرانی به نام بابک سعیدی ساکن کانادا که بیمار نیز بوده، به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به اطلاعات دریافتی در مورد قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا، ضمن محکومیت این اقدام خشن پلیس کانادا گفت: متاسفانه آگاه شدیم یک شهروند ایرانی به نام بابک سعیدی ساکن کانادا که بیمار نیز بوده، به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

وی اضافه کرد: ما در حال آنالیز جزئیات موضوع بوده و از مجاری ذیصلاح و رسمی پیگیر این مسأله برای روشن شدن ابعاد آن و شرح دولت کانادا خواهیم شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خاتمه اظهار داشت: ایرانیان مقیم کانادا برای احقاق حقوق کنسولی خود با مسائل بسیاری روبرو هستند و طی دو سال گذشته کوشش های گسترده ای به منظور ایجاد شرایط مطلوبتری جهت ارائه مجدد خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم کانادا اجرا شده است که هنوز به نتایج کافی و لازم نرسیده است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 801

به "قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید