مدیرعامل اپل: ایرپادز پرو جدید مکمل ایرپادزهای قدیمی است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اخیرا اعلام نموده است که ایرپادز پرو جدید می تواند مکمل ایرپادهای قدیمی باشد و قرار نیست لزوما جایگزین این ایرپادزهای قدیمی باشد.

مدیرعامل اپل: ایرپادز پرو جدید مکمل ایرپادزهای قدیمی است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر عامل شرکت اپل گفت که بعضی از مشتریان ایرپادز پرو جدید را که 90 دلار گرانقیمت تر از مدل پایه است خریداری می نمایند و به عنوان یک هدفون ثانویه استفاده می نمایند.

این اظهارات در پاسخ به سوال تحلیلگران در خصوص به روزرسانی گجت های پوشیدنی ارائه شد. درواقع این سوالات در پی انتشار سود سه ماهه چهارم این شرکت در روز چهارشنبه مطرح شد.محصولاتی مانند ایرپادز با افزایش نرخ رشد رو به رو بوده اند و برای اپل از اهمیت بسزایی برخوردارند.

اپل اخیرا نسخه جدیدی از هدفونهای بی سیم محبوب را با طراحی جدید و لغو نویز وارد بازار کرد. این هدفون ها حاوی یک تغییر قابل توجه نسبت به ایرپادزهای معمولی این شرکت هستند و یک طراحی جدید را با سه گزینه مختلف وارد بازار می نماید. تیم کوک ، مدیر عامل اپل معتقد نیست که ایرپادز پرو لزوماً باید جایگزینی برای ایرپادز فعلی شما باشد.

در حال حاضر ایرپادز به بخش مهمی از مشاغل اپل تبدیل شده است و به رونق بخشیدن به تجارت گجتهای پوشیدنی این شرکت یاری می نماید . درواقع در شرایطی که وضعیت آیفون رو به کاهش ارزیابی شده است(در سه ماهه اخیر) گجت های پوشیدنی شامل ایرپادز و اپل واچ روندی صعودی را طی نموده اند و سودشان به 6.5 میلیارد دلار افزایش یافته است و این یعنی رشد بیش از 50٪ بازار گجت های پوشیدنی.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 506

به "مدیرعامل اپل: ایرپادز پرو جدید مکمل ایرپادزهای قدیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اپل: ایرپادز پرو جدید مکمل ایرپادزهای قدیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید