معاندان انقلاب چشم دیدن جشن های 40 سالگی انقلاب را ندارند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: معاندان سرسخت انقلاب اسلامی با غیض و عصبانیت نظاره گر برگزاری جشن های 40 سالگی انقلاب هستند و چشم دیدن این تبلور عزت ایران اسلامی را ندارند.

معاندان انقلاب چشم دیدن جشن های 40 سالگی انقلاب را ندارند

شهریار شیری آراسته در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد: دشمنان کوردل ما با به راه انداختن تبلیغات منفی از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی اوج کینه توزی خود را با این نهضت مردمی نشان دادند که با گذشت 40 سال از این انقلاب عظیم هنوز خشم و کینه توزی آنها فروکش ننموده است.

وی گفت: جشن های 40 سالگی انقلاب تنها یک پیغام برای جهان دارد و آن این است که ما باید با عظمت و خودباوری بیشتر روبه جلو حرکت نموده و هیچ وقت از راه و مسیری که طی می کنیم مایوس و ناامید نشویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل اضافه کرد: در تقارن ایام پیروزی انقلاب اسلامی با عدد 40 که برای مسلمانان و شیعیان پرخیر و برکت است سعی بر این است تا به همت دستگاه ها و نهادهای مختلف 40 دستاورد عظیم انقلاب اسلامی را در استان اردبیل به خوبی تبیین و تشریح کنیم.

شیری آراسته گفت: با یک نگاه متفاوت نسبت به گذشته باید در همه حوزه ها توان کشورمان به خوبی تبیین و تشریح گردد که در این زمینه قرار است در قالب نمایشگاه 40 سالگی انقلاب دستاوردهای عظیم به همت دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در معرض دید قرار گیر.

وی مهمترین این دستاوردها را خودباوری جوانان در عرصه های علمی، فناوری و نوآوری، توجه به خودکفایی ملی در عرصه های مختلف به ویژه تامین موادغذایی و حرکت روبه رشد در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت.

دبیر: مرجان طاوسی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 97

به "معاندان انقلاب چشم دیدن جشن های 40 سالگی انقلاب را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاندان انقلاب چشم دیدن جشن های 40 سالگی انقلاب را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید