معرفی برترین شیشه پاک کن ها برای برق انداختن شیشه و آینه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هیچ کس تماشای شیشه کثیف و خاکی را دوست ندارد. استفاده از یک شیشه پاک کن مرغوب یکی از برترین راهکار های تمیز کردن پنجره های لکه دار است.

معرفی برترین شیشه پاک کن ها برای برق انداختن شیشه و آینه

به گزارش راهنماتو، محلول های شیشه پاک کن، ابزاری ضروری برای داشتن یک پنجره درخشان و عاری از لکه هستند. اگر شما هم در پی برترین شیشه پاک کن برای تمیز کردن شیشه و آینه می گشت، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا برترین شیشه پاک کن های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-شیشه پاک کن ضدبخارسبز و بنفش اکتیو حجم 500 میلی لیتر (قیمت هر کدام: 28,000 تومان)

این شیشه پاک کن به علت برخورداری از خاصیت ضد بخار برای پاک و درخشان کردن سطوح شیشه ماشین و یا آینه های حمام و سرویس بهداشتی مناسب است. این اسپری با استفاده از مواد روان کننده همه چربی ها و لکه های کثیف را از بین می برد. خاصیت ضد بخار این محصول به افزایش دید رانندگان در روز های بارانی و سرد یاری زیادی می نماید. این محصول برای پاک کردن شیشه های اتومبیل، پنجره منازل، یخچال، فر، مایکروویو و عینک های معمولی و آفتابی مناسب است.

2-شیشه پاک کن آبی من حجم 1 لیتر (قیمت: 29,000 تومان)

شیشه پاک کن آبی من با قدرت پاک کنندگی زیاد تمام لکه ها و چربی های سطوح شیشه ای را از بین می برد و بدون بر جای گذاشتن هیچ گونه لکه ای از روی شیشه خشک می گردد. این محصول فاقد هر گونه ماده شیمیایی مخرب سطح بوده و رایحه ای بسیار مطبوع دارد.

3-شیشه پاک کن هوم کر مدل Blue 3In1 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 24,000 تومان)

این اسپری شیشه پاک کن دارای خاصیت تمیز کنندگی فوق العاده بوده و هر گونه گرد و غبار و بوی نامطبوع شیشه را از بین می برد. این محصول حاوی رایحه ای بسیار خوشبو است و سطح شیشه ای را درخشان و تمیز می نماید.

4-شیشه پاک کن آ ب ث پلاس پلاس مدل GC02 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 20,000 تومان)

اسپری شیشه پاک کن آ ب ث پلاس پلاس با فرمولاسیون مخصوص خود هر گونه آلودگی و گرد و غبار را از سطح شیشه پاک نموده و آن را درخشان و کاملا تمیز می نماید. این محصول رایحه ای بسیار خوش دارد و از ایجاد هر گونه لکه و کدری بر روی شیشه جلوگیری می نماید. این محلول حتی قادر است حشرات موذی را نیز از بین ببرد. بعلاوه، نقاط بسیار چرب موجود بر روی سایر سطوح را نیز بخوبی پاکسازی می نماید.

5-شیشه پاک کن تاژ مدل سیب وزن 500 گرم (قیمت: 23,000 تومان)

شیشه پاک کن تاژ مدل سیب حاوی رایحه خوشبوی سیب و قابلیت تمیز کنندگی بالا بود و هر گونه چربی، دوده و گرد و غبار را از سطح شیشه و آینه پاکسازی می نماید. این محصول ضد الکتریسیته ساکن بوده، پس از استفاده سریعا تبخیر می گردد و هیچ گونه لکه ای بر روی شیشه باقی نمی گذارد. از دیگر قابلیت های این شیشه پاک کن می توان به ویژگی ضد بخار آن اشاره نمود.

6-اسپری شیشه پاک کن اتک مدل Purple حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 31,000 تومان)

این شیشه پاک کن دارای رایحه دل انگیز گل های بهاری بوده و بدون بر جای گذاشتن هیچ گونه لکه و زردی بر روی شیشه و آینه آن ها را بخوبی پاکسازی می نماید. این محصول دارای خاصیت ضد بخار و ضد قطرات آب می باشد و محصول مناسبی برای پاک کردن شیشه اتومبیل است.

7-مایع شیشه شوی باما کد 014 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 19,000 تومان)

مایع شیشه شوی باما حاوی رایحه ای مطبوع و قدرت تمیز کنندگی فوق العاده بوده و هر گونه گرد و غبار و آلودگی را از سطح شیشه ای و آینه پاک می نماید.

8-مایع شیشه پاک کن اردیبهشت کد 01 حجم 2 لیتر (قیمت: 39,000 تومان)

این شیشه پاک کن با عطر و بوی بی نظیر خود بدون برجای گذاشتن اثر لکه و چربی، شیشه و آینه را بخوبی پاکسازی می نماید. این محصول حاوی مواد روان کننده برای از بین بردن چربی و لکه های کثیف بوده و برای پاک کردن آینه، شیشه، شیشه ماشین و عینک مورد استفاده قرار می گیرد.

9- مایع شیشه شوی تیزرو صنعت مدل Echohome40 حجم 4 لیتر (قیمت: 74,000 تومان)

این شیشه شوی از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه، آلودگی ها و گرد و غبار را بخوبی از بین برده و هیچ گونه لکه ای بر روی شیشه بر جای نمی گذارد.

10- شیشه پاک کن ایکو مویست مدل Moist حجم 1 لیتر (قیمت: 27,000 تومان)

این شیشه پاک کن فاقد هر گونه ماده مضر مانند آمونیاک، الکل و فرمالین بوده و برای افراد دارای پوست حساس و افراد مبتلا به آسم، بسیار مناسب است. این محصول برای تمیز کردن سطوح تلویزیون، کامپیوتر، انواع شیشه های منزل و اتومبیل مناسب بوده و هیچ گونه اثری از خود پس از استفاده بر جای نمی گذارد. حتی می توان برای برق انداختن و تمیزکردن شیرآلات استیل و اجاق گاز نیز از این شیشه پاک کن استفاده کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2168

به "معرفی برترین شیشه پاک کن ها برای برق انداختن شیشه و آینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین شیشه پاک کن ها برای برق انداختن شیشه و آینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید