مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

به گزارش مجله گوگل ایرانی، اما به هر حال، یک سری شغل ها و کسب و کارهای لاکچری هست که ماهیت خود کار، زمینه معروفیت و شهرت فعالان آن را در رده های مختلف فراهم می نماید و به نوعی، خود کار یک رسانه تبلیغاتی فراگیر و گسترده به شمار می رود. مثل طراحان مد و لباس که مزون دار هستند و طرح های مختلف کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه آن ها وقتی بر قامت سلبریتی های جهانی موسیقی و سینما و ورزش و حتی سیاستمداران می نشیند، خیلی زود معروف می شوند و سفارش های اوت کوتور و غیره را دریافت می نمایند.

مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

پس از قبولی در آزمون تور لیدری و اخذ مدرک، شما میتوانید تورهای جهانگردی لاکچری را با یاری موسسات جهانگردی داخل و خارج از کشور راهبری و راهنمایی کنید. اکنون این مقوله بسیار میتواند با استقبال جهانگردان داخلی و ایرانگردهای خارجی که به شوق گردش در کهن دیار 10 هزار ساله روانه ایران می شوند، روبرو گردد و ظرفیت هتل های لوکس تهران و مراکز استان ها و مقصدهای جهانگردی شگفت انگیز سراسر کشور نیز این قابلیت را دارد.

باید فعالیت های شما در حوزه های مورد نظر، در فضای دیجیتالی لوکس گردها و لاکچری پسندها و ویژه گردها، معرفی و تشریح گردد تا مخاطبان بیشتر و اطلاع رسانی بهتری از کسب و کارهای لاکچری شما انجام گردد. مثلا در رسانه های لوکس ویدیویی معرفی محصول و خدمات بکنید یا اسپانسر فعالیت های مجازی در حوزه لوکس شوید. خلاصه، به نوعی می بایست کارآفرینی خود را با جهانی لوکس پیوند دهید. این پیوند سبب می گردد تا طیفی از لاکچری گردها در کشور، با تعیینات کاری شما آشنا شوند.

منبع مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1825

به "مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید