همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه های آموزشی و امدادی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/فارس مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به امضای یک تفاهم نامه، از توسعه همکاری اورژانس فارس با سپاه فجر استان در زمینه های آموزشی و امدادی خبر داد.

همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه های آموزشی و امدادی

محمدجواد مرادیان در نشستی با حضور معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان گفت: توانمندی موجود در سپاه از جمله لجستیک، بالگرد و نیروی انسانی ظرفیت های بسیار خوبی است که با مدیریت اصولی و استاندارد این منابع در مواقع حوادث و بحران ها می تواند کمک شایانی در مدیریت بحران کند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از علوم پزشکی شیراز، مرادیان این تفاهم نامه را نقطه قوتی در افزایش هماهنگی بین نیروهای متخصص اورژانس و امدادگران سپاه در حوادث و بحران ها دانست و افزود: این هماهنگی با برگزاری تمرین های مختلف می تواند ایجاد شود.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر فارس نیز ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم اورژانس در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ما همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در این دوران سخت بوده ایم و مجموعه سپاه فجر نیز برای کمک به کادر درمان همواره در صحنه حضور داشته است.

سرهنگ رجبی افزود: رسالت سپاه خدمت به مردم در عرصه های مختلف است و این تفاهم نامه می تواند نقش موثری در دستیابی سپاه به این هدف در حوادث و بحران ها را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1552

به "همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه های آموزشی و امدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه های آموزشی و امدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید