مجلس انگلیس انتها طرح برگزیت را تصویب کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ان. بی.سی، مجلس انگلیس روز آدینه با اکثریت آرا از طرح مورد نظر بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا حمایت کرد.

مجلس انگلیس انتها طرح برگزیت را تصویب کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

این طرح با اکثریت قابل توجهی به تصویب مجلس رسید و قرار است تا 31 ژانویه انگلیس را از 28 عضو اتحادیه اروپا جدا کند و به تغییرات بنیادین در سیاست خارجی و تجاری انگلیس منجر گردد.

تصویب این طرح با 358 رای موافق در مقابل 234 رای مخالف نشان از حمایت قابل توجه نمایندگان مجلس انگلیس از طرح نخست وزیر برای اجرای برگزیت است.

برگزیت یا طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پس از همه پرسی ژانویه 2016 کلید خورد که در آن اکثریت شهروندان انگلیسی رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند، اما این طرح تا به امروز به دلیل اختلافات داخلی و عدم تصویب طرح های پیشین برای خروج از اتحادیه اروپا از سوی نمایندگان مجلس انگلیس به بن بست رسیده بود و پایان بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام و با کسب اکثریت قابل توجهی از آرای موافقان برگزیت، نه تنها موقعیت خود را تحکیم بخشید، بلکه حمایت قابل توجهی برای تصویب طرح مورد نظرش برای اجرای برگزیت به دست آورد که پایان نیز این طرح در نخستین جلسه دور جدید مجلس انگلیس پس از نشست افتتاحیه به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 568

به "مجلس انگلیس انتها طرح برگزیت را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس انگلیس انتها طرح برگزیت را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید