پذیرش بیش از 400 مقاله در نخستین کنگره دانشجویی آوان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، نخستین کنگره سالانه دانشجویی آوان با هدف ابلاغ دستورالعمل های مرتبط با کمیته تحقیقات دانشجویی و فعال سازی دانشجویان حوزه علوم پزشکی و ایجاد شبکه های همکار با سایر کمیته های تحقیقاتی و پذیرش بیش از 400 مقاله برگزار گردید.

پذیرش بیش از 400 مقاله در نخستین کنگره دانشجویی آوان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از دزفول، نخستین کنگره سالانه دانشجویی آوان پس از موافقت حوزه پژوهش و فناوری علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ابلاغ دستورالعمل های مرتبط با کمیته تحقیقات دانشجویی و فعال سازی دانشجویان حوزه علوم پزشکی و ایجاد شبکه های همکار با سایر کمیته تحقیقات های کشور زیر نظر کمیته تحقیقات دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به صورت مجازی برگزار گردید.

محورهای برگزاری این کنگره؛ سالمندان، اخلاق در پژوهش، پرستاری و مامایی، علوم اعصاب و روان، علوم بهداشتی، سم شناسی و داروشناسی، ژنتیک و سلول های بنیادی، بیماری­ های واگیر و غیرواگیر، رادیولوژی در پزشکی، فیزیک پرتوشناسی در پزشکی، مهندسی پزشکی و محور ویژه آن خون شناسی و سرطان بود.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، زهره ولی زاده سرپرست کمیته تحقیقات و لیلا نیسی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد دزفول و دبیر علمی کنگره سخنرانان این کنگره بودند و از حمایت های واحد دزفول و ظرفیت های موجود برای برگزاری مجازی همایش ها و کنگره ها و توانمندی های دانشجویان کمیته تحقیقات دانشجویی و گزارش عملکرد علمی کنگره سخن به میان آوردند.

نیسی اعلام نمود که یکی از اهداف استراتژیک دانشکده پرستاری و مامایی واحد دزفول بر این منوال است که هر تهدید ایجادشده را به فرصتی برای شکوفایی دانشجویان مبدل خواهد نمود؛ بنابراین شرایط کنونی ناشی از کرونا ما را به سمت برگزاری کنگره مجازی برای کسب تجارب نو و خلق ایده های برتر سوق داد.

به گزارش خبرنگاران، تعداد 523 مقاله به وسیله وبگاه کنگره به آدرس الکترونیکی https://avan.iaud.ac.ir. به دبیرخانه ارسال شد که پس از سه مرحله داوری در نهایت تعداد 363 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و 39 عنوان مقاله به صورت سخنرانی (مجازی) پذیرفته و در سه پنل مجازی ارائه شدند.

پنل نخست شامل افتتاحیه، اختتامیه و سخنرانی محمد درچین به صورت ویژه با عنوان آنالیز شرایط کرونا در بیماران مبتلا به سرطان و نمایش مقالات پوستری همایش انجام شد و در نهایت در پنل­ های دوم و سوم نیز مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی و مجازی به ارائه مقالات خود پرداختند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1174

به "پذیرش بیش از 400 مقاله در نخستین کنگره دانشجویی آوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بیش از 400 مقاله در نخستین کنگره دانشجویی آوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید