پیش بینی جوی پایدار در کشور تا اواسط هفته آینده ، کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی جوی آرام و پایدار در کشور، گفت: تا آخر هفته، ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی و شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.

پیش بینی جوی پایدار در کشور تا اواسط هفته آینده ، کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت

ایسنا: صادق ضیائیان با اشاره به آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی اظهارکرد: از امروز(14آبان) تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: برای روز پنجشنبه (16آبان) در جنوب استان خوزستان و شمال استان فارس بارش پراکنده پیش بینی می کنیم که این بارش از روز آدینه (17 آبان) به جنوب استان فارس و غرب هرمزگان خواهد رسید.

وی با اشاره به ادامه دار بودن وزش باد در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل برای امروز و فردا (15آبان) توضیح داد: همچنین شایان ذکر است تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی و شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.

ضیائیان در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت : آسمان تهران فردا (15 آبان ماه) کمی ابری با احتمال وزش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 17 درجه سانتی گراد و طی روز پنجشنبه (16آبان) کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر ورزش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 17درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 511

به "پیش بینی جوی پایدار در کشور تا اواسط هفته آینده ، کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جوی پایدار در کشور تا اواسط هفته آینده ، کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید