چالش ساخت برچسب ایمنی و محافظ برای شیشه و پنجره برگزار می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، این ستاد چالشی به نام چالش نوآوری ساخت برچسب ایمنی و محافظ چندمنظوره برای شیشه و پنجره را در دست اجرا دارد.

چالش ساخت برچسب ایمنی و محافظ برای شیشه و پنجره برگزار می گردد

علاقه مندان به این چالش می توانند طرح های خود را آماده و برای ثبت نام اقدام نمایند. در مرحله اول این چالش، شرکت نمایندگان باید تا 15 مرداد طرح مفهومی خود را در چارچوبی که در اختیار آن ها قرار گرفته مدون و به وسیله سامانه به صورت آنلاین ثبت نام نمایند.

ارزیابی اولیه طرح ها تا خاتمه مهرماه انجام خواهد شد و در پاییز 98 ساخت نمونه اولیه صورت خواهد گرفت. داوری نهایی و اعلام طرح برنده نیز در بهمن ماه انجام خواهد شد.

در مرحله اول به طرح های برگزیده 60 میلیون ریال یاری هزینه نقدی و اعتبار شبکه آزمایشگاهی جهت تکمیل مستندات آزمایشگاهی (به صورت گام به گام با پیشبرد طرح خود) تعلق می گیرد. در مرحله دوم، 200 میلیون ریال به طرح برتر نهایی که از سوی داوران انتخاب خواهد شد، تعلق می گیرد. همچنین طرح برگزیده جهت توسعه فناوری و تجاری سازی محصول تا مرحله فراوری انبوه مورد حمایت و پشتیبانی ستاد نانو قرار خواهد گرفت.

در این راستا ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به دنبال توسعه فناوری ساخت برچسب های ایمنی و محافظتی چندمنظوره برای شیشه و پنجره توسط شرکت های فناور و دانش بنیان، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و سایر پژوهشگران و فناوران است.

کلیه علاقمندان می توانند به طور رایگان در این چالش شرکت نمایند و از تسهیلات حمایتی 60 میلیون ریالی شامل یاری هزینه نقدی و اعتبار شبکه آزمایشگاهی در مرحله اول و جایزه نقدی 200 میلیون ریالی ویژه برنده نهایی چالش بهره مند شوند. برندگان مرحله دوم چالش همچنین برای توسعه فناوری و تجاری سازی محصول خود تا مرحله فراوری انبوه مورد حمایت و پشتیبانی ستاد توسعه فناوری نانو قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 207

به "چالش ساخت برچسب ایمنی و محافظ برای شیشه و پنجره برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش ساخت برچسب ایمنی و محافظ برای شیشه و پنجره برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید