کریستوفر پلامر به جمع جاعلان پیوست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، در حالی که جان تروالتا از اوایل ماه می (اردیبهشت) برای بازی در این فیلم انتخاب شده بود، اکنون با انتخاب بازیگر نقش پدر او بازیگران این فیلم تکمیل شد.

کریستوفر پلامر به جمع جاعلان پیوست

تای شریدن دیگر بازیگر این فیلم چند دو روز پیش به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر جوان فستیوال فیلم ونیز انتخاب شد. وی این جایزه را برای بازی در فیلم جو ساخته دیوید گوردون گرین و در مقابل نیکلاس کیج به دست آورد.

فیلیپ مارتین، فیلم جاعل را بر اساس فیلمنامه ای که نوشته ریچارد دوویدو است، کارگردانی می نماید.

پلامر نقش پدر تراولتا را ایفا می نماید. تراولتا در این فیلم دزدی خرده پا را به تصویر می کشد که سعی دارد راه خروجش از زندان را به هر ترتیب به دست آورد تا بتواند در آخرین روزهای زندگی پسر بیمارش، در کنار او باشد. او برای این کار باید همراه پدرش برای گروهی که امکان رهایی زودتر از موعدش از زندان را فراهم نموده است، یک دزدی عظیم را تکمیل کند.

آل کورلی از کمپانی کد انترتینمنت و بارت روزنبلت کار تهیه فیلم جاعل را بر عهده خواهند داشت. کمپانی د سلوشن کار فروش بین المللی این فیلم را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو بر عهده دارد و دبلیو.ام.ای گلوبال مسئولیت فروش داخلی را در دست گرفته است.

جاناتان دینا و رندی میشل کار تهیه کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده خواهند داشت.

کریستوفر پلامر 84 ساله یک جایزه اسکار، دو جایزه امی، دو جایزه تونی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا در کارنامه اش دارد. او که اسکارش را سال 2012 برای فیلم مبتدی ها دریافت کرد، نام خود را به عنوان مسن ترین بازیگری که تا کنون جایزه اسکار دریافت نموده است، ثبت کرد. کریستوفر پلامر بیش از هر چیز در حافظه سینمادوستان برای بازی در فیلم اشک ها و لبخندها در نقش کاپیتان فون تراپ ثبت شده است.

فیلمبرداری جاعل در ماه اکتبر در شهر بوستون آغاز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 861

به "کریستوفر پلامر به جمع جاعلان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستوفر پلامر به جمع جاعلان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید