15 مدل آشپزخانه صورتی و زیبایی بی نظیر آن ها

به گزارش مجله گوگل ایرانی، آیا شما از هواداران رنگ صورتی هستید؟ آیا تا به حال به استفاده از این رنگ در آشپزخانه فکر نموده اید؟ رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که در صورت استفاده صحیح در دکوراسیون داخلی زیبایی بی اندازه ای به همراه داشته و فضایی گرم به ارمغان می آورد. این رنگ نیز مانند بسیاری از رنگ ها طیف های مختلفی دارد و آن چه که مهم است انتخاب طیف رنگی مناسب و اجتناب از استفاده بیش از اندازه آن می باشد. تصاویری که در این مطلب از ما برای شما آماده نموده ایم، استفاده از رنگ صورتی در دیزاین آشپزخانه می باشد که حتما شما را برای ایجاد تغییراتی در آشپزخانه وسوسه می نماید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

15 مدل آشپزخانه صورتی و زیبایی بی نظیر آن ها

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، استفاده از رنگ صورتی در این آشپزخانه ها هوشمندانه مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از رنگ هایی مانند سفید در کنار این نگ باعث ایجاد تعادل در فضای آشپزخانه شده است. هم چنین در استفاده از این رنگ زیاده روی نشده است. توصیه می گردد برای استفاده از رنگ صورتی از طیف ملایم آن مانند صورتی پاستیلی استفاده نموده و در صورتی تمایل به استفاده از طیف تیره آن حتما با یک دکوراتور در این زمینه مشورت کنید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 717

به "15 مدل آشپزخانه صورتی و زیبایی بی نظیر آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مدل آشپزخانه صورتی و زیبایی بی نظیر آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید