81 روستای استان کرمان به شبکه آبرسانی روستایی متصل شدند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، علی رشیدی با اعلام این خبر گفت: شرکت آبفار استان کرمان در راستای عمل به تعهدات خود آبرسانی را فارغ از تمام مسائل اقتصادی و کمبودهای شدید در این بخش، در سراسر استان کرمان دنبال نموده است.

81 روستای استان کرمان به شبکه آبرسانی روستایی متصل شدند

وی اضافه نمود: برای سال 97 و همزمان با ایام دهه فجر انقلاب 81 روستای دیگر به شبکه آبرسانی روستایی متصل شده و شاخص بهره مندی آب روستایی ارتقا یافت.

رشیدی توضیح داد: با این افتتاحیه ها بهار انقلاب در چهلمین سال خود با جشن آب دارشدن هفت هزار و 846 خانواده دیگر روستایی همراه شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان اعلام کرد: این تعداد افتتاحیه جمعیت بالغ بر 29 هزار 800 نفر را در روستاهای استان کرمان از شمال تا جنوب در بر می گیرد.

وی با اظهار قدردانی از خدمات اجرا شده و کوشش های کارکنان شرکت آبفار و پیمانکاران پروژه ها گفت: در اغلب شهرستان ها دو تا سه مجتمع آبرسانی تعریف شده بود تا در بهار انقلاب به ثمر بنشینند.

وی با اشاره به بعضی پروژه های بزرگ شرکت آبفار گفت: تنها در شهرستان جیرفت که معادل چند استان دیگر کشورمان ظرفیت کار و گستردگی دارد 13 روستا به شبکه آبرسانی روستایی متصل شدند که در قالب چهار مجتمع آبرسانی تعریف شده بودند.

رشیدی توضیح داد: هزار و 68 خانوار در شهرستان جیرفت با جمعیتی حدود چهار هزار نفر و با هزینه 36 هزار و 330 میلیون ریال به نعمت آب شرب سالم در حوزه روستایی دست یافتند که اقدامی جهادگونه بود.

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان همچنین بیان داشت: در شهرستان ارزوئیه سه مجتمع آبرسانی با جمعیت 113 خانوار، در بم دو مجتمع آبرسانی با جمعیت 213 خانوار، در رفسنجان دو پروژه عظیم با جمعیت دو هزار و 35 خانوار، در عنبرآباد دو پروژه با جمعیت 536 خانوار، در فهرج دو مجتمع آبرسانی با جمعیت هزار 70 خانوار، در قلعه گنج دو مجتمع آبرسانی با جمعیت 407 خانوار، در کرمان دو مجتمع آبرسانی با جمعیت 347 خانوار و در کهنوج دو مجتمع آبرسانی با جمعیت 393 خانوار به افتتاحیه رسیدند.

وی توضیح داد: در شهرستان های فاریاب، سیرجان، زرند، ریگان، رودبارجنوب، رابر، بردسیر و بافت هر کدام یک پروژه آبرسانی اجرایی شد که در این شهرستان ها در مجموع هزار و 666خانوار روستایی به نعمت آب شرب سالم دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان با تاکید بر کوشش جهادگونه پیمانکاران و پرسنل شبکه آب و فاضلاب روستایی استان کرمان برای اجرایی شدن این پروژه ها اظهار کرد: در مجموع با فعالیت های اجرا شده 81 روستای استان در قالب 29مجتمع آبرسانی با جمعیت هفت هزار و 846 خانوار و جمعیت 29هزار و 807 نفر و هزینه 367 هزار و 975 میلیون ریال آبرسانی شدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت آبفار و با اشاره به سیر صعودی فعالیت های اجرا شده در سالهای بعد از انقلاب اسلامی در حوزه آبرسانی روستایی گفت: کوشش تمام همکاران شرکت آبفار استان در شهرها و روستاها و ستاد مرکزی بر این است که به تمام روستائیان لبخند رضایت ناشی از داشتن آب شرب سالم و کافی هدیه کنیم.

رشیدی تاکید نمود: در سالهای اخیر به سبب مسائل بودجه ای و کاهش شدید بودجه شرکت امکان آبرسانی در بعضی مقاطع زمانی به شدت کم می شد اما با کوشش های اجرا شده و مشارکت مردم و پیمانکاران ونیز مساعدت های بعضی نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان پیروز شدیم حجم آبرسانی روستایی را افزایش دهیم و در بسیاری شاخص های کاری جلوتر از برنامه پیش بینی شده حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 96

به "81 روستای استان کرمان به شبکه آبرسانی روستایی متصل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "81 روستای استان کرمان به شبکه آبرسانی روستایی متصل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید