Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شرکت ویوو اولین گوشی تاشو خود را با نام Butterfly در ماه آوریل عرضه می نماید.

Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود

امروز گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شد که در آن ادعا شده بود که شرکت ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ماه آینده عرضه خواهد نمود. بعلاوه نام این دستگاه قابل خم شدن آینده Butterfly است.

گفته می گردد زمان عرضه این گوشی تاشو آوریل 2022 است. اگر این اطلاعات درست باشد، ویوو جدیدترین سازنده چینی گوشی های هوشمند خواهد بود که گوشی تاشو را در پی گوشی هایی مانند Honor Magic V و OPPO Find N عرضه می نماید؛ بنابراین اکنون، ویوو با این دو برند و بعلاوه سایر شرکت هایی که مدل های تاشو دارند، رقابت خواهد نمود. جالب اینجا است که اخیراً گزارشی از Vivo X Fold نیز منتشر شده بود که احتمالا این دستگاه همان مدل باشد.

منابع مطلع درباره این گوشی گفتند که گوشی هوشمند تاشوی آینده این برند، با مکانیزم لولای خود یک پیشرفت تکنولوژیکی را به نمایش خواهد گذاشت. اما جدای از این، نوآوری هایی در اجزای اصلی نیز خواهد داشت و از نظر عملکرد نیز با مدل های تاشوی هوآوی و سامسونگ رقابت خواهد نمود.

طبق گزارش IDC، انتظار می رود محموله های گوشی های تاشو تنها در چین در سال 2021 به 1.5 میلیون دستگاه برسد. با تثبیت شدن زنجیره تامین این نسل منحصر به فرد از تلفن های هوشمند (برای قطعاتی مانند صفحه نمایش انعطاف پذیر، لولا ها و پوشش های محافظ UTG)، این رقم احتمالاً حتی بیشتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1992

به "Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید