آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل را دارد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش از ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در بازدید از مرز مهران گفت: اربعین حسینی نمایشی عظیم از اقتدار دنیا اسلام و مذهب تشیع است.

او بیان نمود: سال جاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی با تمامی امکانات و تجهبزات به زائران در حوزه سلامت خدمت رسانی خواهد نمود.

کریمیان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچون سال های اخیر تمام کوشش خود را در جهت ارائه خدمات مناسب و در خور شان و منزلت زائران اربعین حسینی به کار خواهد گرفت.

او مطرح نمود: اقدامات و فعالیت های ارزنده ای در سطح استان در حوزه بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان ارشد استانی در جهت آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و تسهیل در خدمات دهی اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان مهران ضمن تقدیر از توجه ویژه وی به حوزه بهداشت و درمان اضافه کرد: شهرستان مهران سرزمینی مقدس و دروازه ورود به عتبات عالیات است.

او اظهار کرد: این شهرستان به عنوان نماینده استان ایلام و کشورمان در میزبانی از زائران اربعین حسینی؛ جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.

کریمیان ادامه داد: رسالت و وظیفه مشترک همه ما خدمت شایسته و رضایت بخش به زائران اربعین حسینی است.

او مطرح نمود: ما در دانشگاه علوم پزشکی تمام امکانات و ظرفیت های موجود را در کنار سایر دستگاه ها و ارگان ها برای خدمت زائران به کار خواهیم گرفت.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 349

به "آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید