تور اروپا: اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور ملاقات مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، نمایندگان بانک اروپایی بازسازی و توسعه از آمادگی این بانک برای اجرای پروژه های مربوط به اقتصاد سبز، بهبود مدیریت در نهادهای دولتی و حمایت از بخش خصوصی برای فراوری برق با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر ابراز داشتند.

تور اروپا: اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور ملاقات مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، ذوقی ذوقی زاده وزیر توسعه مالی و تجارت تاجیکستان با ژوژانو هارگیتا، مدیر عامل بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای کشورهای آسیای مرکزی ملاقات کرد.

بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت توسعه مالی و تجارت تاجیکستان، در این ملاقات بعلاوه ریکا اشیی، رئیس دفتر بانک اروپایی بازسازی و توسعه در تاجیکستان و ایوگینی آفریختر مشاور مدیران آسیای مرکزی و روسیه، اروپای غربی و قفقاز حضور داشتند.

ذوقی زاده در بخشی از این ملاقات، اجرای پروژه های سرمایه گذاری دولتی موجود در تاجیکستان با حمایت بانک اروپایی بازسازی و توسعه را عنوان نمود.

به طور خاص، ضمن این ملاقات سرمایه گذاری در ساخت ساز نیروگاه برق آبی راغون، ایجاد کارخانه های مشترک در منطقه ها آزاد مالی، ساخت مراکز لجستیکی، اجرای برنامه میان مدت توسعه مالی دیجیتال برای سال های 2021-2025 آنالیز شدند.

ارائه یاری های فنی برای توسعه یک برنامه عملیاتی برای پیاده سازی مالی سبز در این کشور، از دیگر موضوعات مورد بحث طرفین به شمار می رود.

نمایندگان بانک اروپایی بازسازی و توسعه، به نوبه خود آمادگی خود را برای تشدید فعالیت ها در تاجیکستان در اجرای پروژه های مربوط به اقتصاد سبز، بهبود مدیریت در نهادهای دولتی، حمایت از بخش خصوصی برای فراوری برق با استفاده از منابع انرژی تنو پذیر ابراز داشتند.

بعلاوه بانک اروپایی بازسازی و توسعه خاطرنشان کرد که آماده است تا از تاجیکستان در ایجاد مشاغل نو، ارتقای توان فکری شرکت های خصوصی و سایر زمینه های حمایت کند.

در این ملاقات بعلاوه سایر زمینه های همکاری بین تاجیکستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه مورد بحث و آنالیز طرفین نهاده شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1830

به "تور اروپا: اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور ملاقات مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور ملاقات مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید