اسامی برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه شیراز، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

اسامی برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی بیست وپنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در اول اسفندماه 1399، با مسئولیت دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز، در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

به علت شرایط ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا، امکان برگزاری این آزمون در اردیبهشت 99 فراهم نشد، از همین رو مقرر شد تنها دانشجویان برتر آزمون کارشناسی ارشد سال99 در این آزمون شرکت نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور 83 نفر متقاضی شرکت در مرحله نهایی این المپیاد را به دانشگاه شیراز اعلام نموده و مقرر شد این آزمون در صبح و بعد از ظهر روز آدینه یکم اسفندماه 99 برگزار گردد. این آزمون با رعایت تمامی قوانین و مقررات دستورالعمل های بهداشتی در رشته های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم مالی، حقوق، علوم تربیتی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، علوم جغرافیا، مهندسی مواد، روانشناسی، علوم زمین و طراحی صنعتی در صبح و بعد از ظهر روز آدینه 1 اسفندماه 1399 به صورت همزمان در 12دانشگاه کشور برگزار شد.

نتایج این آزمون 8 خرداد ماه 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

15نفر اول مرحله نهایی المپیاد سال 1399 که اسامی آن ها در سایت مرکز المپیاد اعلام شده (افرادی که نامه معرفی به دانشگاه نگرفته اند) و در زمان ثبت نام برای شرکت در المپیاد، دانشجو بوده اند؛ می توانند درخواست استفاده از آیین نامه های استعداد های درخشان مبنی بر معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در اولین نیم سال تحصیلی ممکن را با مشخصات زیر به وسیله آدرس ایمیل [email protected] از 17 خرداد تا 30 ارسال نمایند

در ادامه لیست برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شیراز آمده است. دانشگاه شیراز ضمن تبریک به این دانشجویان عزیز، برای ایشان آرزوی سربلندی و موفقیت های روزافزون دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1650

به "اسامی برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شیراز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شیراز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید