اشکالات مراکز پشتیبانی اپراتورهای اینترنت اعلام شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر برطرف مشکل مراکز پشتیبانی اپراتورها و با توجه به بازدید و آنالیز های میدانی قبلی و چند روز اخیر رگولاتوری از مراکز تماس و پشتیبانی شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات در حوزه ICT، شرکت مخابرات ایران (2020)، بیشترین مسائل را در زمینه کیفیت پاسخگویی به مشترکان داشت. شرکت های شاتل و آسیاتک در این خصوص بهترین وضعیت را داشتند.

اشکالات مراکز پشتیبانی اپراتورهای اینترنت اعلام شد

وی اضافه کرد: البته در مراکز پشتیبانی همه شرکت های مورد آنالیز، اشکالاتی وجود داشت که تمامی آنها استخراج و به منظور اصلاح به شرکت ها ابلاغ شده تا این مسائل را برطرف نمایند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: بر این اساس، تغییر و اصلاح مراکز پشتیبانی اپراتورها در مهلت دو هفته ای مشخص شده از سوی وزیر ارتباطات در اپراتورها آغاز شده است و در مهلت مشخص شده در مکاتبات ابلاغی به هرکدام از اپراتورها، اصلاحات اجرا شده و بهبود ملموس کیفیت خدمات پشتیبانی اتفاق خواهد افتاد.

فلاح جوشقانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت جوابگویی به مشترکان گفت: غالب این اشکالات مربوط به نوع جوابگویی، توزیع نامناسب نفرات جوابگو، مدت زمان معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، مسائل زیرساختی، ضعف تخصصی جوابگویان، عدم برنامه مناسب برای آموزش نفرات جوابگو، شرایط فضای کاری نامناسب برای افراد جوابگو در مراکز تماس بود که برای برطرف این مسائل به شرکت مخابرات ایران تذکر لازم و برنامه اصلاحی داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه اپراتورها و دارندگان پروانه ملزم به جوابگویی مناسب به مشترکان هستند، اضافه کرد: توجیهات مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر اینکه در میان صدها مورد جوابگویی روزانه، بروز چند اشکال طبیعی است، به هیچ عنوان مورد قبول نبوده و همه اپراتورها به ویژه شرکت مخابرات ایران باید در کوتاه ترین زمان ممکن این مسائل را برطرف و کیفیت پشتیبانی خود را به وضعیت مناسب برسانند.

رئیس رگولاتوری اضافه کرد: این اقدامات در چارچوب پروانه فعالیت اپراتورها و با هدف صیانت از حقوق کاربران در حوزه ICT اجرا شده و پایش و بازرسی های رگولاتوری در تمامی شرکتهای دارنده پروانه به صورت مستمر و دوره ای انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، دو هفته پیش وزیر ارتباطات با اخذ تماس با پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت، کیفیت پاسخ گویی سرویس دهندگان اینترنت را ضعیف ارزیابی کرد و با بیان اینکه کیفیت پاسخ گویی اصلاً خوب نبود. بعضی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل کردن زیاد پشت خط را شایسته مردم ندانست و تاکید نمود: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 196

به "اشکالات مراکز پشتیبانی اپراتورهای اینترنت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکالات مراکز پشتیبانی اپراتورهای اینترنت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید