اکالا بهترین انتخاب برای خرید خواروبار

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خرید نیازهای اولیه یکی از کارهای روزانه ای است که هرکسی باید آن را انجام دهید. خریدهایی مانند خرید برنج و گوشت و خواروبار کار وقت گیری بوده و می توانید از سوپرمارکت های آنلاین برای خرید خود بهره ببرید.

اکالا بهترین انتخاب برای خرید خواروبار

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکالا، خرید موادغذایی مانند گوشت، قند و شکر، روغن، برنج، حبوبات و نان و غلات گرفته تا میوه و سبزیجات، همه و همه احتیاجمند زمان بندی و پول کافی هست.

همه ما ایرانی ها از گوشت و برنج در برنامه غذایی و آشپزی به طور روزانه استفاده می کنیم. قند و شکر نیز در اکثر شیرینی ها و کیک ها و مرباجات مصرف می گردد. نان و غلات نیز که در منزل هر خانواده ای یافت می گردد و برنامه غذایی خانواده ها به گونه ای شده که غذاهای نانی را به برنج ترجیح می دهند و شاید به دلیل محدودیت زمانی و تغییر روش زندگی کردن است. در ادامه در متن خرید خواروبار و گوشت و میوه از فروشگاه اکالا با ما همراه باشید.

حبوبات نیز که شامل نخود و لوبیا و عدس و لپه و… می گردد با خواصی که دارند باید در برنامه غذایی هر انسانی قرار بگیرد. در راستای استفاده از حبوبات می توان به خواص زیر اشاره نمود:

حبوبات برای رشد مو و شفافیت پوست بهترین ماده غذایی است.

پروتئین مورد احتیاج بدن را تأمین می نمایند.

به دلیل وجود فیبر به کاهش وزن یاری می نمایند.

این دانه ها توانایی فراهم کردن ویتامین ها و مواد معدنی مهم برای تقویت سلامت کلی بدن را دارند.

از دیگر خواص حبوبات برای بدن، تثبیت سطح قند خون به طور طبیعی است.

و صدها خاصیت دیگر که در حبوبات و خواروبار وجود دارد.

برای خرید خواروبار روش های مختلفی وجود دارد. از فروشگاه های زنجیره ای، تره بار و سوپر مارکت و حتی به صورت اینترنتی نیز می توان خریداری کرد. خرید اینترنتی خواروبار بسیار با صرفه است و با توجه به اینکه احتیاجی به تلف کردن وقت و زمان ارزشمند نیست انتخاب خوبی به شمار می رود. همه مایحتاج روزانه را یکجا سفارش می دهیم و درب منزل ارسال می گردد.

خرید گوشت همچنین از اهمیت خاصی برخوردار است. برای خرید گوشت باید انواع گوشت ها را بشناسیم.

گوشت گوسفند، بره

آهن، زینک، سلنیوم و ویتامین B12 از مهم ترین خواص گوشت گوسفند است. اینکه گوسفندی که قرار است گوشت آن مصرف گردد چطور پرورش یافته در طعم گوشت آن مؤثر است. گوسفندانی که علف تازه می خورند، گوشت سالم تر و خوشمزه تری دارند. گوشت گوسفند در نسبت با گوشت های دیگر و گوشت سفید از آهن و زینک بیشتری برخوردار است. کالری بالای این گوشت، آن را در زمرۀ مهم تری غذاهای سیرنماینده قرار داده است ولی در مقایسه با گوشت گاو از امگا 3 بیشتری برخوردار است. از آنجا که بافت گوشت گوسفند در مقایسه با گوشت گاو لذیذتر و چرب تر است، عموماً این گمان می رود که چربی گوسفند بیشتر و بدتر است، اما چربی گوشت گوسفند نسبت به گاو سالم تر است.

گوشت گوساله و گاو

گوشت گاو نیز مهم ترین منبع پروتئین، سرشار از ویتامین A و E و ضد سرطان است. چربی گوشت گاو پایین تر است بنابراین کسانی که رژیم دارند و یا چاق هستند بهتر است از این گوشت به جای گوشت گوسفند استفاده نمایند. CLA یا همان اسید لینولئیک موجود در این گوشت بدان خواص ضد سرطان بخشیده است. بنابراین پروتئین های موجود در بافت گوشت گاو سرشار از اسید لینولئیک هستند و در مقابل بیماری های پیش رونده و لاغرنماینده مانند سرطان جلوگیری می نمایند.

تحقیقات نیز نشان داده که زنانی که میزان بیشتری CLA در رژیم غذایی خود استفاده کردند، کمتر در معرض مبتلا به سرطان سینه قرار داشتند. همچنین وجود مادۀ CLA ریسک ابتلاء به بیماری های قلبی را کاهش می دهند.

فواید گوشت گاو ارگانیک در نسبت با گوشت پرورشی:

به طور کلی چربی کمتری دارد و چربی آن کمتر مضر است.

میزان کلسترول غذایی آن کمتر است.

CLA آن بیشتر است.

حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های بیشتر مانند ویتامین E که خواصی ضد سرطان و ضد بیماری های قلبی است.

پروتئین های موجود در مواد گوشتی بسیار بیشتر از دیگر مواد غذایی وپروتئین های گیاهی است.

گوشت را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد اما باید در انتخاب فروشگاه موردنظر دقت لازم را کرد و خرید اینترنتی گوشت را از فروشگاه های معتبر اینترنتی انجام داد.

در پایان یکی از اساسی ترین خریدهای روزانه خرید میوه مرغوب است. برای خرید میوه سالم و نوبر راه هایی وجود دارد که به چند نمونه میوه اشاره می کنیم:

پوست پرتقال و نارنگی هرچه نازک تر باشد، شیرین تر و آبدارتر می باشند. نشانه پوست نازک در این میوه ها پوست صاف و کشیده است. اگر روی نارنگی و پرتقال نقطه های فرورفته زیاد باشد، یا کنار ساقه هایشان چین های عمیقی وجود داشته باشد، یعنی پوست کلفتی دارند.

رنگ توت فرنگی باید قرمز شفاف باشد. اگر لکه های سفید یا سبزرنگ پیدا کردید بدانید که توت فرنگی کیفیت لازم را ندارد.

پوست نازک موز نشان از رسیده شدن موز دارد. سر موز نیز باید راحت کنده گردد. موزهای خال خالی بسیار رسیده هستند.

پوست سیب باید صاف، کشیده و براق باشد. اگر لکه روی آن دیده گردد ممکن است بیش از حد رسیده باشد. ساقه سیب رسیده را اگر بپیچانید، به راحتی کنده می گردد.

خیارهای قلمی، سفت و یکدست بهترند. رنگ هر دو نوع باید سبز و فقط اندکی متمایل به تیرگی باشد. رنگ های زرد یا خیلی تیره مرغوب نیستند.

میوه را از هرجایی نمی توان خرید کرد و باید از تازگی و طراوت میوه باخبر بود. فروشگاه اینترنتی اُکالا (www.okala.com) یکی از فروشگاه هایی است که با خیال آسوده می توانید خرید میوه و سبزیجات آنلاین را انجام بدهید و از صحت و سالم بودن میوه ها اطمینان خاطر داشته باشید. در اُکالا تنوع در محصولات میوه بشمار است و می توانید در هر زمان و مکانی که هستید با ورود به سایت یا اپلیکیشن خرید اُکالا میوه و سبزیجات تازه بخرید.

پایانی رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 183

به "اکالا بهترین انتخاب برای خرید خواروبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکالا بهترین انتخاب برای خرید خواروبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید