با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توان از کرونا عبور کرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، عضو شورای راهبردی سلامت تهران در جریان حضور در منطقه17 تهران با مردم این منطقه به مصاحبه نشست و خطاب به شهروندان تهرانی گفت: سه گانه شستن دستها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن نقش بسزایی در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا دارد و از خیرین می خواهم همچون خانواده شهید مجیدی برای اهدای ماسک اقدام نمایند.

با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توان از کرونا عبور کرد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، محسن اسدی لاری خیر مدرسه ساز و عضو شورای راهبردی سلامت تهران با حضور در منطقه 17 از پروژه های محلی در این محدوده بازدید و بر تامین سرانه بهداشت و درمان در این خطه از پایتخت تاکید نمود.

او که در این منطقه ساخت مدرسه فرسوده ای را به یاد فرزندان شهیدش برعهده گرفته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی و درمانی گفت: سرانه های درمانی در این منطقه از استاندارد کمتر است و ضروری است مدارس و درمانگاه های فرسوده احیا شده و جهت بهره برداری آینده سازان در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

اسدی لاری پس از بازدید به مقبره الشهدای گمنام بوستان زمزم رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در آیین اهدای ماسک به شهروندان شرکت کرد.

اسدی لاری که هم اکنون مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت و درمان است خطاب به شهروندان منطقه 17 گفت: شستن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن به طور کامل در کاهش میزان ابتلا و درگیری با ویروس کرونا نقش ایفا می نماید. ضروری است تجمعات به طور حداقلی و در فضای باز برگزار گردد و از نزدیک شدن افراد به یکدیگر پیشگیری گردد.

خیر مدرسه ساز با تقدیر از خانواده شهید مجیدی که در اهدای ماسک پیشگام شدند گفت: اقدام بسیار خوبی در ترویج فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن اجرا شده و امیدواریم همه به این نوع فعالیتها ترغیب گرددند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1277

به "با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توان از کرونا عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توان از کرونا عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید