بنیاد برکت 54 مدرسه و 400 خانه آسیب دیده زلزله اندیکا را بازسازی می نماید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از تعمیر و بازسازی 54 مدرسه و 400 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله اندیکا اطلاع داد.

بنیاد برکت 54 مدرسه و 400 خانه آسیب دیده زلزله اندیکا را بازسازی می نماید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از تعمیر و بازسازی 54 مدرسه و 400 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله اندیکا اطلاع داد.

محمد ترکمانه با بیان این مطلب اضافه کرد: حسب موافقت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و بر اساس گزارش های ارائه شده، به 54 مدرسه و 400 واحد مسکونی آسیب دیده و دچار سانحه شده در زلزله شهرستان اندیکا در استان خوزستان یاری هزینه تعمیر و بازسازی پرداخت می گردد.

وی گفت: منازل و خانه های آسیب دیده با یاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدرسه های دچار خسارت شده با مشارکت سازمان نوسازی مدارس تعمیر و بازسازی می شوند.

ترکمانه تایید کرد: بعلاوه 150 طرح اشتغال زایی اجتماع محور برای کسانی که کسب و کارشان در جریان زلزله دچار آسیب شده است راه اندازی می گردد.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، راه اندازی این 150 طرح اجتماع محور، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای 450 نفر فراهم خواهد نمود.

وی بعلاوه از پرداخت خسارت به خانه های روستایی آسیب دیده در زلزله اخیر اندیکا اطلاع داد و اضافه کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با هماهنگی مسوولان امور روستایی استانداری خوزستان نسبت به بازدید از منطقه ها زلزله زده و آغاز فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت اقدام نموده است.

ترکمانه توضیح داد: 150 هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خوزستان تحت بیمه آتش سوزی و حوادث طبیعی هستند.

مدیرعامل بنیاد برکت تاکید نمود: با حمایت بیمه برکت هر باب منزل روستایی در خوزستان تا سقف 200 میلیون ریال در قبال خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، آتشفشان، طغیان آب رودخانه ها و آب گرفتگی به مدت یک سال تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر بیمه آتش سوزی و حوادث خانه های روستایی در منطقه ها محروم کشور توضیح داد: بیمه برکت با هدف توسعه فرهنگ بیمه ای در منطقه ها روستایی و کمتر برخوردار و ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب پذیر این منطقه ها، اقدام به پوشش بیمه ای منازل روستایی استان های مختلف کشور از جمله خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گلستان نموده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، تا به امروز منازل یک میلیون و 350 هزار خانه روستایی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، آتش سوزی و دیگر حوادث قرار گرفته است.

ترکمانه در خاتمه یادآور شد: 11 هزار و 500 روستا و 2 میلیون و 25 هزار خانوار تحت پوشش فعالیت ها و خدمات بیمه برکت در سراسر کشور قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1835

به "بنیاد برکت 54 مدرسه و 400 خانه آسیب دیده زلزله اندیکا را بازسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد برکت 54 مدرسه و 400 خانه آسیب دیده زلزله اندیکا را بازسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید