بورل همبستگی و حمایت اتحادیه اروپا با ایران را گفت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک رشته پیغام توییتری به محورهای گفت وگوی تلفنی اش با وزیر امور خارجه کشورمان اشاره نمود.

بورل همبستگی و حمایت اتحادیه اروپا با ایران را گفت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره گفت وگوی تلفنی اخیرش با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییترش نوشت: درباره شیوع کرونا با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفت وگویی تلفنی داشتم. همبستگی و حمایت اروپا را تصریح کردم. به عنوان بخشی از واکنش جهانی اتحادیه اروپا، یک شنبه گذشته اولین سری تجهیزات پزشکی را به ایران فرستادیم.

بورل بدون اشاره به این که طرف های اروپایی برجام تا به حال به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده اند اظهار کرد: موضوع برجام را در پی جلسه اطمینان بخش هفته گذشته کمیسیون مشترک برجام، مطرح کردم. کوشش ها برای بازگشت ایران به اجرای کامل توافق هسته ای ادامه می یابد.

او اضافه نمود: همچنین به گزارش های اخیر آژانس بین المللی انرِژی اتمی، از جمله احتیاج به تداوم همکاری خوب ایران با آژانس به وسیله ارائه توضیحات لازم و دادن دسترسی به بعضی مکان ها اشاره کردم. حمایت اتحادیه اروپا از آژانس همچنان به قوت قبل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 827

به "بورل همبستگی و حمایت اتحادیه اروپا با ایران را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورل همبستگی و حمایت اتحادیه اروپا با ایران را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید