تشریح آخرین اقدمات اجرا شده برای واگذاری سرخابی ها

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی زاده گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و بعد از هماهنگی های لازم روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده بزودی اعلام می گردد.

تشریح آخرین اقدمات اجرا شده برای واگذاری سرخابی ها

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: البته با وجود مصوبات قبلی دو شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نشده است و براساس مصوبه جدید هیأت مدیره دو باشگاه، آقای رسول پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو اقتصادی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده اند.

وی توضیح داد: نکته دیگر در زمینه دارایی های دو باشگاه، ساختمان مرکزی آنهاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان های مرکزی متعلق به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند.

مسئول پیگیری واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: البته خبر خوب اینکه کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و انشاالله طی تشریفات قانونی و آنالیز مستندات اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 729

به "تشریح آخرین اقدمات اجرا شده برای واگذاری سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین اقدمات اجرا شده برای واگذاری سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید