تلویزیون عمان: حال سلطان قابوس خوب است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تلویزیون عمان از شرایط جسمانی پایدار پادشاه این کشور اطلاع داد و تاکید نمود او فرایند درمانی خود را دنبال می نماید.

تلویزیون عمان: حال سلطان قابوس خوب است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، تلویزیون عمان امروز (سه شنبه) به نقل از بیانیه دفتر پادشاهی این کشور اظهار داشت، شرایط جسمانی سلطان قابوس بن سعید، پادشاه این کشور پایدار است و او فرایند درمان معین شده خود را دنبال می نماید.

همچنین این دفتر به نقل از سلطان قابوس از تمامی مردم عمان بابت احساسات و توجه شان نسبت به شرایط جسمانی او تقدیر و تشکر کرد.

این دفتر به نقل از پادشاه عمان اظهار داشت: از خداوند قادر و توانا می خواهم از عمان و فرزندان وفادار آن حفاظت نموده و آنها را در جهت پیشرفت و توسعه بیشتر پیروز گرداند تا راه توسعه کشور برای رسیدن به اهداف معین شده اش ادامه یابد.

سلطان قابوس در ماه جاری میلادی برای انجام بعضی آزمایش های پزشکی و ادامه فرایند درمانی خود به بلژیک سفر کرد.

در حالی که شایعه های زیادی درباره شرایط جسمانی پادشاه عمان در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده بود، کاربران عمانی نگرانی خود را بابت شرایط جسمانی سلطان قابوس اعلام نموده بودند و هشتگ سلطان قابوس در میان کاربران عمانی شبکه های اجتماعی بیشترین تعداد اشتراک را داشت و بیشتر کاربران عمانی نسبت به اخبار منتشر شده درباره شرایط سلطان قابوس ابراز نگرانی نموده بودند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 563

به "تلویزیون عمان: حال سلطان قابوس خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون عمان: حال سلطان قابوس خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید