تمام ورزشکاران آزمایش کامل پزشکی می شوند، از برنامه عقب نیستیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نصرالله سجادی گفت: دستور جلسه امروز در سه مورد بود که اولی شامل تمام فعالیت هایی که تا به امروز برای اعزام کاروان ایران به المپیک اجرا شده از جمله ثبت نام تیم ها بود.

تمام ورزشکاران آزمایش کامل پزشکی می شوند، از برنامه عقب نیستیم

سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو ادامه داد: ما اسامی ورزشکاران را از فدراسیون ها گرفتیم و در تمامی رشته ها ثبت نام ها را حتی با چندین برابر ظرفیت انجام دادیم که به زودی مدارک آن به کمیته برگزاری مسابقات در توکیو ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین دستورالعمل عدم استفاده از مواد نیروزا و لیست مجاز این داروها به اضافه چگونگی استفاده از علامت های تجاری در مسابقات المپیک ترجمه و برای تمامی فدراسیون ها ارسال شده است.

سجادی تاکید کرد: بخش دیگری از جلسه امروز به فدراسیون دو و میدانی اختصاص داشت که در خصوص شرایط تمرینی و مسابقات پیش رو برای دو ورزشکاری که تا به امروز کسب سهمیه کرده اند یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان گزارش دقیقی توسط فدراسیون مربوطه ارائه شد. همچنین در خصوص پنج الی هفت نفری که هم اکنون در کوران مسابقات کسب سهمیه هستند و حمایت از آنها بحث و گفتگو شد.

او ادامه داد: دستور سوم جلسه در خصوص فدراسیون پزشکی ورزشی ود که در خصوص دو موضوع بحث شد. یکی در خصوص آزمایشات کامل پزشکی در خصوص تمام ورزشکاران اعزامی به المپیک و کسانی که درگیر مسابقات کسب سهمیه هستند که از اول بهمن آغاز خواهد شد. همچنین در خصوص کنترل دوپینگ هم از اول بهمن ماه آزمایش های دوره ای از تمام ورزشکاران به عمل خواهد آمد و از همه مهم تر به ورزشکاران در این خصوص آموزش و مشاوره دقیق داده خواهد شد.

سجادی در پایان در خصوص شرایط لباس کاروان ایران در المپیک گفت: از اوایل فروردین ماه سال جاری با همکاری کمیته طراحی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردیم که در مجموع بیش از 600 طرح مختلف دریافت و از این میان 100 نمونه انتخاب شد. به زودی با بررسی بیشتر نمونه های برتر بر اساس رده بندی اعلام خواهد شد. از برنامه زمان بندی خود در این موضوع عقب نیستیم و خوشبختانه جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 671

به "تمام ورزشکاران آزمایش کامل پزشکی می شوند، از برنامه عقب نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام ورزشکاران آزمایش کامل پزشکی می شوند، از برنامه عقب نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید