توزیع 25فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجو

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 250 سری جهیزیه شامل 5 قلم از کالاهای ضروری زندگی میان نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج خبر داد.

توزیع 25فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجو

به گزارش خبرنگاران بوشهر، محمد رضا میری با گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) بر اهمیت ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و توسعه این سنت حسنه تاکید کرد و گفت: برنامه های مختلفی در هفته ازدواج از طریق کمیته امداد استان اجرا می شود که مهمترین آن اهداء 250 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت بوده است.

وی در ادامه افزود: هر کدام از این جهیزیه ها شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی می باشد که ارزش هر فقره جهیزیه بیش از 15 میلیون تومان به قیمت کارخانه در نظر گرفته شده است.

میری با بیان اینکه 3 میلیارد و 750 میلیون تومان برای این تعداد جهیزیه پرداخت شده است گفت: این مبلغ هزینه ازمنابع کمیته امداد و کمک خیران نیکوکار به شرکت تولیدی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در هفته ازدواج گفت: به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تمام تلاش این است که برنامه های هفته ازدواج در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی از برگزاری کلاسهای آموزشی ،مهارتهای زندگی ،سبک زندگی اسلامی وتشویق و ترغیب زوج های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در بستر فضای مجازی خبر داد وافزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان،اهداء بسته های مشاوره ای به نوعروسان در شرف ازدواج از دیگر برنامه های این نهاد درهفته ازدواج است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1679

به "توزیع 25فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 25فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید