جو بایدن با یک بیماری جدی روبرو است، او استعفا می دهد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، پزشک سابق کاخ سفید در دوره های ریاست جمهوری باراک اوباما و دونالد ترامپ پیش بینی کرد جو بایدن رییس جمهوری کنونی این کشور با یک بیماری جدی روبرو است و مجبور خواهد شد پیش از سرانجام دوره مسئولیتش استعفا دهد.

جو بایدن با یک بیماری جدی روبرو است، او استعفا می دهد

به گزارش ایرنا به نقل از دیلی میل، رانی جاکسون که در میان 14 قانون گذار جمهوری خواه است که خواستار آزمایشات سلامتی جامع از رئیس جمهوری آمریکا شده اند بعلاوه اعلام نمود در صورتی که بایدن استعفا ندهد قانون بیست و پنجم آمریکا شامل او خواهد شد که عدم صلاحیت ریاست جمهوری بایدن را تایید می نماید.

از قانون بیست و پنجم آمریکا زمانی استفاده می گردد که رییس جمهوری این کشور فوت گردد، استعفا دهد و یا عدم صلاحیت او تایید شده باشد.

وی در یک برنامه تلوزیونی گفت: بایدن با یک مشکل جدی روبرو است و شرایط او بدتر خواهد شد. این دیگر یک آبرو ریزی نیست. وی گیج است و گم شده به نظر می رسد. او به ندرت می تواند یک جمله پیوسته و کامل بگوید. بایدن باید یک آزمایش جامع انجام دهد و نتیجه آن را منتشر کند.

وی ضمن انتقاد از دورویی منتقدان ترامپ که از او خواسته بودند آزمایش سلامت انجام دهد، گفت این افراد اکنون سکوت نموده اند.

اوایل ماه جاری میلادی، جاکسون رفتار های بایدن را نگران کننده خواند و به فراموشی و پاسخ های گیج کننده او اشاره نمود. این قانون گذار خاطر نشان کرد که گاف های بایدن که به یک ویژگی شخصیتی او تبدیل شده، نشان زوال ذهنی نیست بلکه از رفتار های غیر معمول رئیس جمهوری آمریکا حکایت دارد.

اظهارات این نماینده جمهوری خواه یک روز پس از آن منتشر می گردد که بایدن، که دارای لکنت زبان است، در یک جلسه مطبوعاتی در تالار شهر در استان اوهایو بار ها دچار لکنت شد و به سختی توانست به سوالات پاسخ دهد.

در ماه های اخیر منتقدان رئیس جمهوری آمریکا به چندین مورد حواس پرتی وی مانند فراموشی نام وزیر دفاع آمریکا هنگام پاسخ دادن به سوالات، سکوت طولانی و بعلاوه رفتار های عجیب وی در یک کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید، اشاره نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1709

به "جو بایدن با یک بیماری جدی روبرو است، او استعفا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن با یک بیماری جدی روبرو است، او استعفا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید