حذفیات کنکور 1400 به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد خبرنگاران

به گزارش مجله گوگل ایرانی، وزیر آموزش و پرورش گفت: حجم کتاب های درسی برای امتحانات امسال تعیین شد و در سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام شده است؛ همچنین تغییرات و حذفیات کنکور نیز به سازمان سنجش اعلام شده است.

حذفیات کنکور 1400 به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست با شورای معاونین، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در نخستین نشست خود در سال جدید، گفت: امسال بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، شرایط حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات تعیین می شود.

وی با بیان اینکه ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مطمئن شویم عمل آموزش با کیفیت اجرا شده است، گفت: فلسفه آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت یادگیری است و باید حضور کارگزاران تعلیم و تربیت تأثیرگذار باشد و به افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان منجر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره حذفیات کنکور، گفت: حجم کتاب های درسی برای امتحانات امسال تعیین شد و در سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام شده است؛ همچنین تغییرات و حذفیات کنکور نیز به سازمان سنجش اعلام شده و از سوی این سازمان اطلاع رسانی می شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ارزشیابی مستمر یک ضرورت انکارناپذیر است، افزود: ارزیابی باید مستمر انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1540

به "حذفیات کنکور 1400 به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذفیات کنکور 1400 به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید