حمله وحشتناک تمساح غول پیکر به یک غواص

به گزارش مجله گوگل ایرانی، غواصی که از ناحیه سر مورد حمله یک تمساح قرار گرفته بود با خوش شانسی از مرگ نجات یافت.

حمله وحشتناک تمساح غول پیکر به یک غواص

به گزارش خبرنگار، غواص جوان اهل فلوریدای آمریکا آنقدر خوش شانس بود که حتی با وجود آنکه سرش میان آرواره های قدرتمند یک تمساح نهاده شد از مرگ گریخت. جفری هیم، در رودخانه مایاکا در فلوریدا در جستجوی یافتن دندان فسیل کوسه بود که ناگهان مورد حمله یک تمساح نهاده شد. این تمساح 9 فوتی (2.74 متری) سر جفری را میان آرواره های قدرتمند خود گرفت و کوشش کرد این غواص را به زیر آب بکشاند.

جفری به فاکس 35 در این باره گفت: این اتفاق خیلی سریع رخ داد و من هیچ زمانی برای انجام واکنش نداشتم. وقتی برای تنفس به روی آب آمدم، تمساح به من حمله کرد و سعی کرد مرا به زیر آب بکشد، پس از حمله تمساح ماسک من از صورتم خارج شد. دو بار با تکان دادن سر من، دندان هایش را در سرم فرو کرد و من در آن لحظه کوشش کردم تا با دستم از صورت محافظت کنم.

جفری پیروز شد سرش را روی آب نگه دارد و درست در همین لحظه بود که او با تمساح چشم در چشم شد. جفری اضافه کرد: سر ما روی آب بود و ما همدیگر را نگاه می کردیم. بسیار ترسناک بود.

لحظاتی بعد تمساح، طعمه خود را رها کرد و جفری پیروز شد خود را به ساحل برساند. چهار نفر در همان حوالی بودند و به یاری این غواص شتافتند. جراحت سر جفری به حدی بود که 34 بخیه دریافت کرد و جمجمه او دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد.

جفری در انتها گفت: زندگی شما از هر دندان فسیل کوسه ای یا هر چیز که متعلق به شماست ارزشمند تر است، هر چه که از آن لذت می برید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1739

به "حمله وحشتناک تمساح غول پیکر به یک غواص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله وحشتناک تمساح غول پیکر به یک غواص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید