خبرنگاران تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم دارند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، قزوین-خبرنگاران-استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین سهم دارند و باید برنامه های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال نمایند.

خبرنگاران تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم دارند

به گزارش خبرنگاران راهنمایی الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار گردید با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف، گفت: یکی از مسائل مدیریتی در کشور نبود همکاری و تعامل مناسب در بین دستگاه های اجرایی است که این مهم سبب بروز بسیاری از مشکل ها شده است.

استاندار قزوین اضافه نمود: تمامی مدیران باید در تصمیم گیری ها و عملکرد ها حامی و پشتیبان یکدیگر باشند و با وحدت و تعامل اقدام های لازم را پیش ببرند تا بدین وسیله این اتحاد و اقدام ها مورد اعتماد مردم هم قرار گیرد.

وی گفت: مردم از اختلاف های دستگاه های مختلف و مسوولان رنج می برند و بیشترین عکس العمل را هم در این زمینه نشان می دهند و این مهم در حالی است که اگر این اختلاف ها به تعامل تبدیل گردد مردم از مسوولان حمایت خواهند کرد.

این مسوول با اشاره به برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین اضافه نمود: برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین متعلق به تمامی سازمان ها می باشد و تمامی دستگاه ها باید طرح ها و برنامه های خود را برای تدوین این برنامه ها ارسال نمایند.

جمالی پور گفت: در صورت تصویب این طرح در شورای ملی حفاظت از منابع آبی تمامی دستگاه ها موظف به اجرای آن می باشند و اینگونه نیست که در صورت نبود طرح های دستگاه ها در برنامه، آنها از عملیاتی کردن آن چشم پوشی نمایند.

استاندار قزوین اضافه نمود: به نظر می رسد برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین یکبار دیگر باید در کارگروه های تخصصی تر آنالیز و پس از جمع آوری نظرات تمامی دستگاه های عضو نتیجه نهایی تصویب و در قالب یک برنامه جامع و کامل در وزارت نیرو ارایه گردد.

لزوم فرهنگ سازی در برنامه سازگاری با کم آبی قزوین لحاظ گردد

معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: در برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین موضوعاتی مانند لزوم فرهنگ سازی در زمینه آب شرب، کشاورزی و صنعتی باید لحاظ گردد.

علی فرخزاد اضافه نمود: استفاده از نرم افزار و سامانه های جامع اطلاعاتی و زمان بندی و روش پساب شهری و صنعتی 2 مورد دیگری است که باید در این برنامه مورد آنالیز بیشتری قرار بگیرد.

این مسوول گفت: هماهنگی با استان های همجوار در زمینه تدوین این برنامه، ضمانت اجرایی در در زمینه الگوی کشت و افزایش درخواست تخصصی اعتبارات هم باید در این برنامه لحاظ گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1245

به "خبرنگاران تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید