13 آبان ماه روز تقویت اقتدار و انسجام ملت در برابر آمریکاست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، اکبر اسکندری نژاد به مناسبت فرارسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درجمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل اداره ارشاد برگزار گردید اظهارداشت: 13 آبان روز استکبار ستیزی است و امروز جرثومه بودن آمریکا بیش از گذشته بر همگان روشن شده است.

13 آبان ماه روز تقویت اقتدار و انسجام ملت در برابر آمریکاست

وی افزود: استکبار هر بار به روشی با نظام به مقابله برخواسته و با آمدن ترامپ این بدخواهی و قدرت نمایی به اوج خود رسید اما بسیاری از این تهدیدات با هوشیاری و ایستادگی مردم خنثی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: تهاجم همه جانبه علیه ایران و به صفر رساندن فروش نفت توسط ترامپ به روز 13 ابان موکول شده تا این روز را تحت تاثیر قرار دهد اما مردم ما با این حرکت عزم و اراده بیشتری برای نفرت از توطئه های استکبار خواهند داشت.

وی بیان نمود: هر چند آمریکا با هدف تغییر نظام وارد صحنه شده و به دنبال آسیب زدن جدی به نظام و انقلاب است اما کوشش می نماید مردم را با فشار اقتصادی در مقابل نظام قرار دهد که در این نقشه نیز شکست خواهد خورد.

اسکندری نژاد توضیح داد:دشمنان امروز در جبهه اقتصادی وفرهنگی دنبال ضربه زدن هستند وباکم رنگ کردن برخی آموزه های دینی می خواهند به اهداف استکباری خود برسند که همه باید هوشیار باشیم و این توطئه را نیز خنثی کنیم.

وی گفت: شاید در این آشفته بازار جهانی صحبتهای ترامپ تاحدی فًضای جامعه را مخدوش کند اما بهتر است به یاد روزهای اول انقلاب بیفتیم و همان همدلی را جایگزین بی اعتمادی کنیم و بدانیم اگر منسجم باشیم استکبار هیچ آسیبی نمی تواند به کشور وارد کند.

اسکندری نژاد از رسانه های گروهی استان خواست دراین ایام با اطلاع رسانی بموقع و تاثیر گذار زمینه حضور گسترده همه مردم را در راهپیمایی باشکوه 13 آبان فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 48

به "13 آبان ماه روز تقویت اقتدار و انسجام ملت در برابر آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 آبان ماه روز تقویت اقتدار و انسجام ملت در برابر آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید