خبرنگاران درخواست رییس شورای شهر مشهد برای اعمال محدودیت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مشهد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر مشهد در توئیتی از استاندار خراسان رضوی خواست از ورود خودروهای سایر شهرها به مشهد جلوگیری گردد.

خبرنگاران درخواست رییس شورای شهر مشهد برای اعمال محدودیت

محمد رضا حیدری در این توئیت نوشت: شرایط کرونا در مشهد بحرانی است. از ورود خودروی سایر شهرها جلوگیری نمایید.

وی اضافه نمود: مدیریت شهری همچنان بر موضع پیشین خود ایستاده است، اطمینان داشته باشید مردم از این تصمیم حمایت خواهند کرد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به 285 نفر رسیده است که 194 نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی این استان هستند.

از 30 بهمن ماه سال جاری تا 22 اسفند دو هزار و 603 مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که تا به امروز هزار و 594 نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

هزار و 568 نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تا به امروز 881 نفر آنان از بیمارستان مرخص شده اند.

تعداد جان باختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا 24 تن است که 17 تن از این تعداد از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 6 تن از جمعیت زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور و یک تن نیز از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران درخواست رییس شورای شهر مشهد برای اعمال محدودیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست رییس شورای شهر مشهد برای اعمال محدودیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید