خبرنگاران 2100 واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مشهد- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از آغاز محدودیتهای کرونایی برای اصناف این شهر در 20 آبان ماه تا به امروز 350 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفت که منجر به پلمب 2 هزار و 100 واحد متخلف شده است.

خبرنگاران 2100 واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

امیر دلداری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اضافه کرد: این بازرسی ها منجر به صدور 2 هزار و 500 اخطار و تنظیم 763 فرم تخلف در خصوص عمل به قانون و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای صاحبان واحدهای صنفی و غیرصنفی در شهر مشهد شده است.

وی ادامه داد: بازرسی های انجام شده در قالب گشتهای مشترک روزانه 25 گروه با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، اتحادیه اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسین اتاق اصناف انجام گرفته که شامل هزار و 77 گشت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در روزهای پایانی هر سال طرح نظارتی ویژه نوروزی برگزار می شود که به دلیل شرایط شیوع کرونا در سال جاری هنوز تصمیم مشخصی برای نظارت بر بازار نوروزی گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: با این حال واحد بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، اجرای طرح ویژه ای را برای مجاوران در نوروز سال جاری برنامه ریزی کرده است تا یک سری اقدامات پیشگیرانه در خصوص درج قیمت و صدور صورت حساب خرید با استقرار چهار پایگاه نظارتی در اطراف حرم مطهر رضوی و برقراری گشتهای مشترک نظارتی را انجام دهد.

دلداری تعطیلی اصناف مشهد از 15 اسفند ماه به بعد را شایعه دانست و گفت: هم اینک شرایط مشهد در شیوع کرونا در شرایط زرد و فعالیت صنوف بلامانع است اما در صورتی که رنگ بندی این شهر از نظر شیوع کرونا تغییر کرد، فعالیت صنوف با محدودیت یا تعطیلی همراه خواهد بود.

وی سامانه های ارتباطی مردم با واحدهای بازرسی و نظارت مشهد را شماره تماس 31730 و شماره پیامکهای 3000134 و 3000124 اعلام کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1466

به "خبرنگاران 2100 واحد صنفی در مشهد پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2100 واحد صنفی در مشهد پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید