خُدادی: حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است، در آیین قدردانی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه گذشت؟

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران- در مراسمی در هتل اسپیناس تهران از خدمات محمد خُدادی معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

خُدادی: حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است، در آیین قدردانی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد خدادی در این مراسم توسعه کمی رسانه ها را چاره مسائل ندانست و گفت حلقه مفقوده روزگار ما فهم رسانه است. معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دوران انحصار رسانه ها سرانجام یافته است و دوران مخاطبان آغاز شده اضافه کرد: همه باید کوشش نمایند تا ارتباط مخاطبان با رسانه های داخلی و دلسوز کشور تقویت گردد.

خدادی با بیان اینکه نه من رفته ام و نه آقای مهدی پور آمده است گفت: همه ما باید در فضای رسانه ای حاضر باشیم و با بحران ها مقابله کنیم.

معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از اینکه خبر بد در رسانه های ما به خبر خوب تبدیل شده و همه در پی بیان نقاط ضعف هستند، گفت: نظام اسلامی با وجود همه اختلاف سلیقه ها یک مجموعه واحد است که در برابر جبهه استکباری ایستاده است و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه قرار دارند؛ برای شرکت در این جهاد لازم نیست حتما رسانه داشته باشیم، بلکه باید با کنار نهادن رقابت های کاذب برای پیشرفت و سربلندی کشورمان کوشش کنیم.

خدادی با بیان اینکه فعالیت رسانه ای به عشق احتیاج دارد، شرح داد: خبرنگاری و رسانه عشق است و احتیاج به انگیزه دارد. اگر به آن به عنوان شغل بنگریم، نمی توانیم از پس مسائلش برآییم.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه همبستگی باید میان رسانه ها احیا گردد و رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب اختلاف نظر چندانی ندارند اضافه کرد: همبستگی و پیوستگی برای دفاع از ایران ضروری است و هرکسی در این جهت حرکت نکند، خیانت نموده است.

در این مراسم مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه ای رسانه گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه کرد و اضافه کرد: خبرنگاران با مسائل متعددی دست به گریبان هستند و یکی از راه هایی که برای حل این مشکل پیش روی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از تشکل های غیر دولتی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1839

به "خُدادی: حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است، در آیین قدردانی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خُدادی: حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است، در آیین قدردانی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید