خطوط هوایی بزرگ چین بعضی پروازهای خارجی خود را از سر گرفتند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، اطلاعات مرکز هوانوردی نشان می دهد تعداد خدمات خطوط هوایی از چین به کامبوج، فرانسه، آلمان، فیلیپین و تایلند نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

خطوط هوایی بزرگ چین بعضی پروازهای خارجی خود را از سر گرفتند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سه خط هوایی بزرگ چین بخشی از پروازهای بین المللی خود را که به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از سر گرفتند. مقامات هوانوردی چین خواهان برقراری تدریجی فعالیت های مالی هستند.

خبرگزاری دولتی شینهوای چین خاطرنشان کرد ایرچاینا پرواز به فرانکفورت، قطب مالی آلمان را از شهر چنگدو در جنوب غربی چین پس از 21 روز شروع نموده است.

تقاضا برای افزایش تجارت چین با نایروبی باعث شد چاینا ساترن ایرلاینز پرواز به کنیان، پایتخت این کشور آفریقایی را از شهر گوانجو در جنوب چین از سر بگیرد.

اطلاعات مرکز هوانوردی نشان می دهد تعداد خدمات خطوط هوایی از چین به کامبوج، فرانسه، آلمان، فیلیپین و تایلند نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

صنعت هوانوردی چین بیشترین صدمه را از شیوع ویروس کرونا خورد چون کشور ها از ترس این ویروس سفرهای خود را محدود نموده و پروازها را لغو نموده بودند.

تقریبا 2800 نفر در چین در اثر این ویروس جان خود را از دست دادند و حدود 78800 نفر مبتلا شدند.

87

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 789

به "خطوط هوایی بزرگ چین بعضی پروازهای خارجی خود را از سر گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی بزرگ چین بعضی پروازهای خارجی خود را از سر گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید