دانشگاه آزاد بندرلنگه در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو مى پذیرد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه گفت: این دانشگاه برای نیمسال اول 1401-1400 در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو مى پذیرد.

دانشگاه آزاد بندرلنگه در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو مى پذیرد

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، حمید باقری دهبارز رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه از شروع پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای نیمسال اول 1401-1400 در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: متقاضیان و علاقه مندان تحصیل می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

باقری دهبارز اضافه نمود: ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال نخست فقط بر اساس سوابق تحصیلی بوده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه از رشته های آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی، مهندسی حرفه ای معماری، مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار، مهندسی حرفه ای الکترونیک کاربردی، مهندسی فناوری مکانیک گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی تکنولوژی برق گرایش قدرت، مهندسی فناوری مکانیک گرایش ماشین افزار و مهندسی سخت افزار کامپیوتر به اسم رشته های موجود برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته نام برد.

وى عنوان نمود: ثبت نام در این مقطع دانشگاه آزاد بندرلنگه از 9 تیر شروع شده و تا 22 تیر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1678

به "دانشگاه آزاد بندرلنگه در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو مى پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد بندرلنگه در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو مى پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید