دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرکل سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: سرویس ها و مدارس باید به خوبی کنترل شوند و اگر دانش آموزان علائمی داشتند باید از رفت وآمد آنها ممانعت گردد.

دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، سید حامد برکاتی مدیرکل سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با بیان اینکه تنها یک کانون ویروس یعنی قم شناسایی شده و بقیه کانون ها تا امروز به دلیل مراجعت های قم بوده است، گفت: تعداد درگیری ها و افراد فوتی محدود است و نیازمند عزم ملی برای پیشگیری از کرونا ویروس هستیم.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته گذشته اولین مورد مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شد و ما فکر می کنیم که 20 تا 25 روز قبل از روش شناسایی اولین مبتلا، ویروس وارد قم شده است؛ در قم اکنون آموزش ها داده شده و همه آمادگی ها وجود دارد.

برکاتی با بیان اینکه گسترش بیماری کرونا و برطرف نگرانی مردم، دو نگرانی اصلی ما هست، اضافه نمود: در مدارس هم دو بحث را مهم می دانیم؛ اول اینکه آموزش لازم داده گردد و اینکه سطح های فیزیکی حتماً ضدعفونی گردد.

وی افزود: فاصله دانش آموزان در کلاس ها به حد ایمن برسد و بنابراین باید مراقبت های لازم انجام گردد؛ افرادی که بیماری مزمن شامل کبد و ریه و ... دارند بیشتر در معرض آلودگی هستند و باید تمهیداتی برای آنها در نظر گرفته گردد.

مدیرکل سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت توضیح داد: سرویس ها و مدارس باید به خوبی کنترل شوند و اگر دانش آموزان علائمی داشتند باید از درِ منزل از رفت وآمد آنها ممانعت گردد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با کنترل کانون قم این بیماری به حالت کنترل برسد، اضافه نمود: به جز بعضی از موارد ضروری، تمام کارگاه ها و سیمنارها لغو شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 787

به "دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید