راهپیمایی میلیونی 13 آبان، نشانگر شناخت مردم ما از چهره کینه توز آمریکایی هاست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با تاکید بر انسجام مردم و حمایت آنان از جمهوری اسلامی، گفت: حضور میلیونی دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد ملت ایران شناخت واقعی از کینه توزی های آمریکایی ها نسبت به خود دارند.

راهپیمایی میلیونی 13 آبان، نشانگر شناخت مردم ما از چهره کینه توز آمریکایی هاست

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس امروز در حاشیه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: تا زمانی که کینه آمریکایی ها نسبت به ملت ایران استمرار داشته باشد، این راهپیمایی ها ادامه دارد.

وی اضافه نمود: مداخله آمریکا در امور ایران به 66 سال پیش بازمی شود، جایی که دولت قانونی این کشور را در 28 مرداد 1332 ساقط کردند که البته پیش از انقلاب پیروز بودند اما با انقلاب شکوهمند اسلامی، کوشش های آنان بی ثمر ماند.

استاندار گلستان یادآور شد: امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگری فشارها و تحریم های همه جانبه خود علیه ملت ایران را اعمال می نماید اما حضور میلیونی مردم در راهپیمایی هایی از نوع 13 آبان نشان می دهد که ملت ایران چهره واقعی کینه آمریکایی را درک نموده اند و در مقابل آن ایستاده اند.

حق شناس ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان و عموم مردم در شهرهای مختلف استان در این راهپیمایی استکبار ستیزانه، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم همیشه در مقابل تهدیدات خارجی ایستادگی نموده و به الگویی در سطح بین الملل در مواجهه با استکبار تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 508

به "راهپیمایی میلیونی 13 آبان، نشانگر شناخت مردم ما از چهره کینه توز آمریکایی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی میلیونی 13 آبان، نشانگر شناخت مردم ما از چهره کینه توز آمریکایی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید