برطرف و درمان چین و چروک صورت و چشم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، برطرف و درمان چین و چروک صورت از وسوسه انگیزترین درمان هایی می باشد که در عصر امروز با روش های لیفت صورت و لیفت چشم و ... قرار گرفته است. هر کدام از ما ممکن است دچار چین و چروک صورت و چشم شویم. این مسئله ممکن است به دلیل های مختلفی رخ دهد که بعضی از آن ها اکتسابی و بعضی دیگر ژنتیکی هستند. علل زیادی می توانند باعث ایجاد چین و چروک شوند و با لیفت چشم، لیفت صورت و لیفت شقیقه میتوان چین و چروک را برطرف کرد.

برطرف و درمان چین و چروک صورت و چشم

به هر دلیلی که چین و چروک در صورت ما ایجاد گردد، زیبایی تحت تاثیر قرار گرفته و اعتماد به نفس ما کاهش می یابد. بنابراین یافتن روشی مناسب برای برطرف کردن این اشکال ظاهری، از مواردی است که توجه بسیاری از ما را به خود جلب نموده است.

روش های درمان چین و چروک صورت و چشم

برای برطرف و درمان چین و چروک صورت، روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت و گردن یکی از روش های برطرف چین و چروک صورت است که در آن با استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی می توان از شر چروک ها خلاص شد. برطرف چین و چروک صورت با لیفت، به روش های زیر انجام می گردد؛

  1. جراحی لیفت صورت

در جراحی لیفت صورت، چربی اضافی پوست برداشته می گردد و پوست اضافی نیز بعد از جدا شدن، بالاتر کشیده می گردد. در این روش نیاز به بیهوشی دارید و بعد از آن نیز ممکن است به بستری در بیمارستان نیاز پیدا کنید. مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت بیشتر از روش های غیرجراحی لیفت است اما پایداری این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر است. در جراحی لیفت صورت ممکن است دچار خونریزی، عفونت و یا درد بعد از جراحی شوید.

در کنار لیفت صورت با انجام لیفت شقیقه و کشیده شدن شقیقه ها تاثیرات زیادی را در صورت و زیبایی خود میبینید.

  1. لیفت صورت با نخ

در این روش با استفاده از وارد کردن نخ های کوچکی به داخل پوست، متخصص پوست را بالا می کشد و چین و چروک ها در صورت برطرف می شوند. وارد کردن نخ ها به داخل پوست به وسیله یک سوزن انجام می گردد. نخ های استفاده شده در لیفت صورت با نخ قابل جذب هستند و معمولا 1 تا 3 سال طول می کشد تا به طور کامل اثر آن ها در صورت از بین برود.

  1. لیفت صورت با تزریق فیلرها

فیلرها موادی هستند که به داخل بافت وارد می شوند و یک فضای کاهش حجم یافته را به حالت اول برمی گردانند. هنگامی که بخشی از صورت دچار کاهش حجم می گردد، پوست اطراف آن دچار چین و چروک شده و نیازمند لیفت است. در صورتی که این فضا را مجددا پر کنیم، پوست اطراف آن سفت می گردد و چین و چروک ها برطرف می گردد. فیلرها می توانند چربی، ژل و یا مواد ترکیبی دیگری باشند.

  1. تزریق بوتاکس

برای خلاص شدن از شر چین و چروک ها می توان از تزریق بوتاکس نیز استفاده کرد. این روش باعث ایجاد اختلال در انتقال پیغام عصبی حرکتی به عضلات می گردد و از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری می نماید.

  1. کرم های ضد چروک

استفاده از کرم های ضد چروک از دیگر انتخاب هایی است که در اختبار شما واقع شده است. معمولا این کرم ها در پیشگیری از ایجاد چروک نقش دارند. اما استفاده از آن ها چروک ها را بهبود نیز می بخشد. کرم های ضد چروک پوست را مرطب نگه می دارند و از آسیب تماشا آن در برابر نور خورشید جلوگیری می نماید. در این کرم ها مواد مرطوب کننده و بعلاوه انواع ویتامین های مفید برای پوست وجود دارند که به سفت تر شدن و شفاف تر سدن پوست یاری می نماید و از ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری می نماید.

لیفت چشم چیست؟

در صورتی که گوشه های چشم، پلک ها و یا پیشانی شما دچار افتادگی شده باشد، می توانید با لیفت چشم، ابرو و پیشانی این مسائل را برطرف کنید. لیفت چشم به روش های متفاوتی انجام می گردد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

برطرف چین و چروک دور چشم و زیر چشم با لیفت

  1. بلفاروپلاستی (جراحی لیفت چشم یا پلک)

جراحی لیفت چشم و یا لیفت پلک، بلفاروپلاستی نامیده می گردد که در آن با برداشتن بافت اضافی و کشیدن پوست، افتادگی پلک ها برطرف می گردد و به زیبایی چشم افزوده می گردد. بعلاوه چشم ها بزرگ تر از قبل دیده می گردد.

  1. لیفت چشم با بوتاکس

در این مورد با تزریق ژل حاوی سمی مخصوص، پیغام عصبی حرکتی از مغز به ماهیچه نمی رسد و پوست شما صاف و بدون چروک باقی می ماند. این مورد برای افرادی که در اثر خنتماشا گوشه های چشمشان چروک می گردد، فوق العاده است.

  1. لیفت چشم با تزریق فیلرها

تزریق ژل، چربی و مواد ترکیبی دیگر برای صاف کردن چین و چروک ها از دیگر روش های لیفت چشم و ابرو است. البته چون این منطقه بسیار حساس است و چشم ممکن است آسیب ببیند، بهتر است با احتیاط و به وسیله اپراتور ماهر انجام گردد.

  1. لیفت چشم با ماسک و کرم

ماسک و کرم لیفت از دیگر روش های لیفت چشم و پلک هستند. نکته ای که در استفاده از این محصولات وجود دارد، تداوم و پیوستگی استفاده از محصولات است.

  1. چسب لیفت چشم

یکی دیگر از روش ها که موقتی است، لیفت پلک و چشم با چسب است. در صورتی که بر روی چسب از لوازم آرایشی استفاده گردد، لیفت بسیار طبیعی تر و مجذوب کننده تر جلوه می نماید. چسب لیفت یک نوار بی رنگ و شفاف است که پوست را بالا می کشد و آن را در جای خود نگه می دارد.

برترین راه برای از بین بردن چین و چروک

این که کدام راه برترین روش برای از بین بردن چین و چروک صورت و چشم است، بستگی به شرایط شما دارد. توجه داشته باشید که اگر اولویت شما دائمی بودن روش باشد، جراحی از برترین روش هاست. در صورتی که کم تهاجم بودن روش مد نظر شما باشد، می توانید از روش های لیفت (لیفت صورت و لیفت چشم) که شامل جراحی نمی شوند، بهره ببرید. اما به خاطر داشته باشید که سبک زندگی مناسب و رعایت نکات محافظتی و بهداشتی، برترین راه پیشگیری از ایجاد چین و چروک ها و در نتیجه عدم نیاز به برطرف و درمان آن هاست.

سخن آخر :

لیفت صورت و گردن که یکی از عوامل برطرف افتادگی پوست و چین و چروک است از مهمترین خدمات لیفت به حساب می آیددر کنار زیبایی صورت با لیفت یکی از عوامل زیبایی نیز برطرف افتادگی پلک است که با لیفت چشم انجام میگردد.

و لیفت صورت و گردن با روش های مختلفی انجام میگردد مانند تزریق ژل، تزریق چربی، کربوکسی تراپی، هایفوتراپی و … که همه این روش ها به جوانسازی پوست شما در صورت و گردن یاری میکند.

و اگر در پی برطرف چین و چروک هستید میتوانید لیفت شقیقه را نیز در کنار لیفت صورت انجام دهید.

برگرفته از دکترتو : https://doctoreto.com/blog/

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1870

به "برطرف و درمان چین و چروک صورت و چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف و درمان چین و چروک صورت و چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید