رکوردشکنی مصرف گاز در آبان 1400

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اطلاع داد، آبان ماه رکورد مصرف بخش خانگی با بیش از 540 میلیون متر مکعب شکسته شد.

رکوردشکنی مصرف گاز در آبان 1400

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پاسخ به سوال مجری تهران 20 با مضمون چه اندازه از مصارف گاز استان تهران متعلق به مصرف خانگی است؟ شرح داد: فارغ از استان تهران، در زمستان بین 67 تا 75 درصد از مصارف گاز کشورمان متعلق به مصارف خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ادامه داد: گفتنی است که در آبان ماه رکورد مصرف بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده با مصرف بیش از 540 میلیون متر مکعب شکسته شد.

توکلی به نقل از شرکت ملی گاز توضیح داد: اگر مصرف نماینده های خانگی در اقلیم های یک، دو و سه ، در فصل سرد سال (15 آبان تا 15 فروردین)، کمتر از 200 متر مکعب در ماه مصرف نمایند، مشمول بخشودگی خواهند شد که این شاخص، در فصل گرم سال به کمتر از 45 متر مکعب می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در ادامه اضافه کرد: بر اساس همین قانون تشویقی در سال گذشته سه میلیون و دویست و هشتاد هزار مصرف نماینده خانگی در استان تهران قبوضشان رایگان شد.

توکلی در مورد سوال یکی از بینندگان با مضمون استفاده از پکیج بهتر است یا بخاری؟ شرح داد: اگر بخاری های مورد استفاده در رده های A و B باشد، در مورد مصرف گاز تقریبا با پکیج های استاندارد یکسان عمل می نمایند، اما مزیت پکیج نسبت به بخاری در آن است که بخاری ها بر خلاف پکیج های استاندارد، سیستم تنظیم اتوماتیک دما ندارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1904

به "رکوردشکنی مصرف گاز در آبان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی مصرف گاز در آبان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید