ساعت 14:30 درهای استادیوم شهدای فولاد باز می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، هفته دهم رقابتهای لیگ برتر از امروز و با انجام یک بازی شروع می گردد که طی آن فولاد و پرسپولیس ساعت 17:45 در استادیوم شهدای فولاد خوزستان و به میزبانی تیم فولاد به مصاف هم می روند.

ساعت 14:30 درهای استادیوم شهدای فولاد باز می گردد

سرخ پوشان تهران و اهواز در شرایطی یکدیگر را ملاقات می نمایند که هر دو 16 امتیازی بوده و باتوجه به شرایط جدولی این شانس را دارند که در صورت پیروزی در این بازی موقتا تا رده دوم جدول صعود نمایند.

پرسپولیس هفته گذشته نتیجه خوبی در تهران مقابل ماشین سازی نگرفت و این تیم برای جبران امتیازات از دست رفته در اهواز به میدان می رود.

فولادی ها هم که در این فصل با نکونام فراتر از انتظار نتیجه گرفته اند، سودای بزرگی در سر می پرورانند و به خوبی می دانند پیروزی در این بازی 6 امتیازی آنها را به آرزوهای بزرگ شان نزدیک می نماید.

پرسپولیس و فولاد با سه و چهار گل خورده، بعد از سپاهان دارای دومین و سومین خط دفاعی برتر مسابقات هستند که این ممکن است به نزدیکی نتیجه و کم گل بود آن منجر گردد.

کالدرون امروز شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت و امید عالیشاه را به دلیل بیماری در اختیار ندارد که این ممکن است برای آنها مشکل ساز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 510

به "ساعت 14:30 درهای استادیوم شهدای فولاد باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت 14:30 درهای استادیوم شهدای فولاد باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید