سود 36 تومانی برای هر سهم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مجمع عادی عمومی سالیانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امروز با حضور 95.65 درصد از سهامداران تشکیل و مقرر شد که به ازای هر سهم 36 تومان سود تقسیم گردد.

سود 36 تومانی برای هر سهم

به گزارش خبرنگاران، امروز (دوشنبه) مجمع عادی عمومی سالانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در مرکز همایش های برج میلاد با حضور 95.65 برگزار گردید. در این مجمع تصویب صورت های اقتصادی به تصویب رسید و مقرر شد به ازای هر سهم 36 تومان سود توزیع گردد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال اقتصادی منتهی به خرداد 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های اقتصادی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 107 تومان و 8 ریال سود محقق شده هر سهم، 36 تومان معادل 33.4 درصد سود برای هر سهم توزیع گردد و مابقی به حساب سود انباشته منظور گردد تا پس از افزایش سرمایه 63 تومان معادل مجموع 92 درصد به سهامداران تعلق گیرد.

به این ترتیب سهامداران حقیقی از 11 آبان ماه امسال می توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد بورسی نسبت به دریافت سود اقدام نمایند.

علاوه بر این سود سهام صندوق ها و سبدگردان ها نیز از 11 آبان پرداخت می گردد و سهامداران حقوقی دارای یک تا پنج میلیون سهم از یک دی ماه و از پنج میلیون و یک سهم به بالا نیز از یک خرداد سال آینده می توانند سود خود را دریافت نمایند.

همچنین در این مجمع عنوان شد که قرار است تا خاتمه سال 1398 دو شرکت از زیر مجموعه های هلدینگ خلیج فارس در بورس تهران عرضه گردد. این طور که مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت حداقل دو شرکت از شرکت های آریا ساسول، تند گویان و بوعلی سینا تا کمتر از پنج ماه دیگر عرضه اولیه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 457

به "سود 36 تومانی برای هر سهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود 36 تومانی برای هر سهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید