طرح درج قیمت تولیدکننده متوقف نشده بلکه پرقدرت تر در حال اجراست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: طرح درج قیمت تولیدکننده نه تنها متوقف نشده بلکه با قدرت بیشتر در حال اجراست.

طرح درج قیمت تولیدکننده متوقف نشده بلکه پرقدرت تر در حال اجراست

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمدصادق مفتح در ارتباط مستقیم با شبکه خبر در مورد اینکه آیا درج قیمت فراورینماینده روی کالاها لغو نشده است، گفت: درج قیمت فراورینماینده روی کالاها حذف نشده و بحث هایی در مورد لغو این طرح فضاسازی است و در هر طرحی به این گستردگی نقطه نظراتی وجود دارد.

وی اضافه نمود: طی جلساتی که برگزار گردید بحث بر این بود که جلسات کارشناسی ادامه پیدا کند و پیشنهاداتی که در جهت بهبود این پروژه و کارایی برترین پروژه وجود دارد شناسایی و عملیاتی گردد و این طرح طبقه متوقف نشده است بلکه ادامه کار با قدرت و قوت بیشتری انجام می گردد.

مفتح اظهار کرد: در بازنگری ها واحدهای کوچک فراوریی مدنظر بود و اظهار نگرانی می شد که ممکن است واحدهای فراوریی نتوانند در فضای رقابت به خوبی عمل نمایند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان نمود: هر طرحی مرحله تکامل را طی می نماید و به این معنا نیست که اصل طرح به تعویق بیافتد یا تصمیم دیگری گرفته گردد.

وی بیان نمود: بازنگری در طرح درج قیمت فراوری نماینده بر روی کالاها برای هماهنگی بین خرده فروش ها، عمده فروش ها، فراورینمایندگان و شبکه توزیع است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اظهار کرد: منافع این طرح به عامه مردم و مصرف نمایندگان نهایی خواهد رسید و یکی از پروژه های اساسی و اصولی است که در کشور اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1946

به "طرح درج قیمت تولیدکننده متوقف نشده بلکه پرقدرت تر در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح درج قیمت تولیدکننده متوقف نشده بلکه پرقدرت تر در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید