طرح یاوران فراوری در زنجان اجرا می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت:در تلاشیم تا برای توسعه کمی و کیفی محصولات کشاورزی استان طرح یاوران فراوری را بیش از پیش فعال کنیم.

طرح یاوران فراوری در زنجان اجرا می گردد

خبرنگاران زنجان - تاراسی بابیان اینکه محصولات کشاورزی فراوری شده در استان زنجان از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار است، گفت: بنابر آمار رسمی منتشر شده از سوی فائو درباره استفاده از کود و سم در فراوری محصولات کشاورزی، ایران از نرم جهانی و زنجان هم از میانگین کشوری پائین تر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بااشاره به اهمیت همکاری با مراکز علمی پژوهشی استان، گفت: قطعاً دستاورد های خوب علمی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی موجب افزایش توفیقات در این بخش خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان نیز بااشاره به اینکه مأموریت اصلی مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزایش ضریب نفوذ دانش در عرصه های فراوریی است، گفت: این امر با انجام پژوهش های بنیادی و فراوری علم و نوآوری محقق می گردد.

به گفته عباسی مجوز راه اندازی مرکز رشد و فناوری کشاورزی استان زنجان أخذ شده و در حال حاضر 11 شرکت نوآوری و فناوری کشاورزی در استان زنجان فعال هستند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1938

به "طرح یاوران فراوری در زنجان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح یاوران فراوری در زنجان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید