محمد علی الحوثی: در حال مقابله با قدرتمندترین کشورها از نظر تجهیزات نظامی هستیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با اشاره به مقابله نیروهای این کشور با سطوح مختلف تجاوزگری، اظهار داشت امروز باید به سمت مهاجمان و متجاوزان حمله کنیم.

محمد علی الحوثی: در حال مقابله با قدرتمندترین کشورها از نظر تجهیزات نظامی هستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی و عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که رژیم سابق حاکم بر این کشور، از مشکل پیری رنج می برد.

الحوثی با بیان اینکه رژیم پیشین، رهبران مُسن را حکومت یمن قلمداد می کرد، گفت: ما از سر تا پا جمهوری خواه (مردمی) هستیم.

وی به شبکه خبری المسیره گفت که رژیم پیشین نمی پذیرفت بر اساس اراده مردم قضاوت گردد، بلکه صرفا برای حمایت از خود، به روی مداخله خارجی حساب باز نموده بود.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بر این باور است که اگر دولت قبلی، ملی گرا بود، برای حمایت از خود به گروه های خارجی متوسل نمی گردد.

الحوثی با بیان اینکه دولت قبل، در نابودی یمن و زیر ساخت های این کشور سهیم بود، خاطر نشان کرد: برای ساختن میهن، به دنبال روابط واقعی هستیم. امروز باید به سمت مهاجمان و متجاوزان حمله کنیم.

وی با تأکید بر مقابله نیروهای یمنی با تجاوزات رژیم سعودی در زمینه نظامی، گفت که یمن در همه سطوح نیز در راستای مقابله با این تجاوزات کوشش خواهد نمود.

الحوثی با بیان اینکه ما با بزرگترین کشورها از نظر اقتصادی و نظامی مقابله می کنیم، توضیح داد که اگر این کشورها به دنبال آزادی ملت یمن بودند، برای کشتن آن (مردم) و تجزیه آن (یمن) نمی آمدند.

این مسئول یمنی، آگاهی ملت این کشور را بسیار بالا توصیف و تأکید کرد که فرماندهان نظامی یمن، بیشترین درک را از توطئه های دشمنان علیه ملت یمن دارند.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد، نباید شخصی که دارای گرایشات مرتجعانه است، به زعم حمایت از جمهوریت و دموکراسی حکومت یمن را به دست گیرد.

شنبه هفته جاری، پهپادهای یمنی شرکت نفتی آرامکو سعودی را بمباران کردند که در پی این حملات، روزانه بیش از پنج میلیون بشکه، فراوری نفت سعودی متوقف شد.

سعودی ها و آمریکایی ها در پی مقصر گفتن جمهوری اسلامی ایران هستند و مدعی شدند که این حملات از خاک ایران انجام شده است.

جمهوری اسلامی ایران نیز این اتهامات را رد و گفت که این حملات، فقط واکنشی به چندین سال تجاوز کشورهای سعودی، امارات و آمریکا علیه مردم یمن است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 353

به "محمد علی الحوثی: در حال مقابله با قدرتمندترین کشورها از نظر تجهیزات نظامی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد علی الحوثی: در حال مقابله با قدرتمندترین کشورها از نظر تجهیزات نظامی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید