نامه هایی که برای باشگاه پرسپولیس وجود خارجی ندارد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است طلب برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند تا هر روز صحبت های زیادی درباره بدهی این باشگاه به سرمربی کنونی سرخپوشان مطرح گردد.

نامه هایی که برای باشگاه پرسپولیس وجود خارجی ندارد

برانکو ایوانکوویچ بخشی از قرارداد فصل گذشته خود را به همراه مبلغ مربوط به قرارداد فصل جاری اش دریافت ننموده است تا حدود 800 هزار یورو از باشگاه طلب داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس قرار بود بدهی خود به برانکو را قبل از نوروز 98 پرداخت کند اما مسائل اقتصادی و همچنین نحوه پرداخت ارز به حساب برانکو بابت تحریم های بانکی مانع از این اتفاق شد.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد داشت طلب برانکو را از منبع درآمدهای این باشگاه، بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت کند اما مسائل اداری مربوط به این موضوع هم مانع از انتقال پول شده است.

وکیل برانکو ایوانکوویچ تنها یک بار به باشگاه پرسپولیس نامه زده است که طی آن خواستار مشخص تکلیف درباره میزان مطالباتش از باشگاه شده بود.

از این رو عرب با اختیاراتی که از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دریافت نموده است در کوشش است تا این مبلغ را در کمترین بازه زمانی پرداخت کند تا شایعات اخیر مربوط به نارضایتی برانکو از همکاری با باشگاه را خاتمه دهد.

مدیرعامل سرخپوشان در حالی کوشش می نماید پول برانکو را پرداخت کند که صحبت از نامه سوم وکیل سرمربی پرسپولیس به وی بیان شده است. نامه ای که هیچکس از درون باشگاه از آن آگاه نیست تا مسئولان پرسپولیس بابت چنین شایعاتی حسابی گله مند شوند.

سرمربی پرسپولیس که معمولاً دوست نداردن مسائل اقتصادی اش با باشگاه را رسانه ای کند درباره این موضوع به خبرنگاران گفته است: مسائل اقتصادی وجود دارد اما به قرارداد خودم با باشگاه پایبند هستم و این مسائل رفع می گردد.

ایرج عرب در تبادل نظر با خبرنگاران نیز درباره ارسال نامه سوم توسط وکیل برانکو گفت: چنین بحثی نیست. ما تمام کوشش خود را برای این موضوع می کنیم تا بدهی آقای برانکو به طور کامل پرداخت گردد. چنین بحث هایی هم درباره اینکه چند نامه ارسال شده و ما باید پاسخ بدهیم نیست. قدردان زحمات کادر فنی تیم هستیم و کوشش می کنیم مشکل اقتصادی به وجود آمده را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 145

به "نامه هایی که برای باشگاه پرسپولیس وجود خارجی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه هایی که برای باشگاه پرسپولیس وجود خارجی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید