تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ترکیه هفته جاری به امارات می رود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در چارچوب افزایش کوشش های دیپلماتیک ترکیه و امارات برای بهبود روابط دو کشور، وزیر خارجه ترکیه طی هفته جاری راهی ابوظبی خواهد شد.

تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ترکیه هفته جاری به امارات می رود

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که مولود چاووش اوغلو به دعوت عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود بین روزهای 13 تا 15 دسامبر به امارات سفر خواهد نمود.

در این بیانیه آمده است: در ملاقاتهایی که با مقامات اماراتی در این سفر برگزار می گردد، ابعاد مختلف روابط دوجانبه ما و گفتگو در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

این وزارتخانه اضافه کرد: انتظار می رود چاووش اوغلو با بازرگانان ترک در دبی ملاقات و از غرفه ترکیه در نمایشگاه اکسپو 2000 دبی بازدید کند.

در سفر چند روز پیش محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی به ترکیه توافق نامه های سرمایه گذاری به ارزش بیش از 10 میلیارد دلار میان دو کشور امضا شد. رئیس جمهور ترکیه این توافق نامه ها را نشانه شروع عصر نو در روابط دو کشور خواند.

رجب طیب اردوغان با اعلام اینکه میخواهد در فوریه آینده در راس یک هیئت بلندپایه از امارات بازدید کند، گفت: ما قصد داریم در امارات تعدادی تصمیم مهم اتخاذ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ترکیه هفته جاری به امارات می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ترکیه هفته جاری به امارات می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید