چرا بعضی متقاضیان قبل از 1401 هنوز فرزندخوانده نگرفته اند؟ ، 3 دلیل مهم در صف ماندن ، دوباره به بهزیستی مراجعه کنید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: افرادی که تا قبل از سال 1401 متقاضی فرزندپذیری بوده و هنوز فرزندی نگرفته اند، به سازمان بهزیستی مراجعه کنند تا پرونده شان دوباره به جریان بیفتد.

چرا بعضی متقاضیان قبل از 1401 هنوز فرزندخوانده نگرفته اند؟ ، 3 دلیل مهم در صف ماندن ، دوباره به بهزیستی مراجعه کنید

به گزارش خبرنگاران، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه 2 هزار خانواده در استان تهران پشت نوبت و متقاضی فرزندخواندگی هستند، اظهار کرد: تا قبل از سال 1401 تمامی متقاضیان فرزندخواندگی که برای پذیرش سرپرستی ثبت نام کرده اند، فرزندشان را به سرپرستی گرفته اند.

  • تقاضای زیاد دختران مجرد برای فرزندخواندگی در این 5 استان | آمار عجیب خانواده هایی که فرزندخوانده شان را به بهزیستی پس می دهند!
  • واگذاری فرزندخوانده در کمتر از 45 روز | رشد 80 درصدی فرزندپذیری در تهران

وی ادامه داد: در این میان بوده اند خانواده هایی که بعد از ثبت نام تا قبل از سال 1401، هنوز فرزندشان به آغوش خانواده نرفته است. ممکن است این خانواده ها به دلیل مسدود کردن پیامک تبلیغاتی، پیامک بهزیستی را دریافت نکرده باشند و تصور کنند همچنان پشت نوبت هستند و یا اینکه بر جنس فرزند و یا ویژگی های خاص ظاهری فرزند تاکید دارند و بهزیستی امکان برآورده کردن خواسته های این متقاضیان را ندارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی متقاضیانی که تا قبل از شروع سال 1401 برای فرزندخواندگی ثبت نام کرده بودند فرزندشان را به سرپرستی گرفته اند، گفت: ما برای همه این خانواده ها چندین بار پیامک ارسال کردیم.

در این راستا معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از این خانواده ها خواست در صورتی که تا قبل از سال 1401 متقاضی فرزندپذیری بودند به سازمان بهزیستی مراجعه کنند تا پرونده شان دوباره به جریان بیفتد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2209

به "چرا بعضی متقاضیان قبل از 1401 هنوز فرزندخوانده نگرفته اند؟ ، 3 دلیل مهم در صف ماندن ، دوباره به بهزیستی مراجعه کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا بعضی متقاضیان قبل از 1401 هنوز فرزندخوانده نگرفته اند؟ ، 3 دلیل مهم در صف ماندن ، دوباره به بهزیستی مراجعه کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعضی متقاضیان قبل از 1401 هنوز فرزندخوانده نگرفته اند؟ ، 3 دلیل مهم در صف ماندن ، دوباره به بهزیستی مراجعه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید